Poslech podcastů roste, přibývají i reklamní formáty
Podle dat platforem Podcasty,cz a Spotify se poslechovost podcastů na českém trhu loni významně zvýšila.
2/22/2023 3:00:07 PMPodle dat platforem Podcasty,cz a Spotify se poslechovost podcastů na českém trhu loni významně zvýšila.
2/22/2023 3:00:07 PMO nástupu nových a dynamických sociálních médií, jakými jsou například TikTok, Snapchat, Spotify, Twitch nebo Reddit a jejich přínosu pro inzerenty se mluvilo na setkání Marketing BBQ Superbrands 2022.
11/21/2022 2:00:50 PMHartmann-Rico se v kampani spojuje se záchranářem MUDr. Markem Dvořákem. Chce upozornit na problémy se srdcem.
10/25/2022 7:20:36 AMProfesní sociální síť připravuje řadu změn, které mají z LinkedIn učinit živější místo. Tvůrci sází na hlas i video.
8/7/2022 8:40:35 AMMastercard ve spolupráci s platformou Beatclub vydává vlastní hudební album Priceless.
7/20/2022 7:20:18 AMPlacené streamovací služby a operátorské IPTV nabídky loni zaznamenaly významný nárůst počtu uživatelů na chytrých televizorech Samsung.
6/20/2022 3:30:47 PMFiremní podcasty dnes neslouží jen k externímu budování značky, firmy je využívají i v interní komunikaci a employer brandingu.
5/25/2022 11:35:30 AMVýznam audioobsahu roste i na největším globálním videoportálu. Uniklý dokument naznačuje, že YouTube má s mluveným slovem velké plány.
4/3/2022 8:30:53 AMS novým komunikačním konceptem chce Česká spořitelna podpořit sebevědomí Čechů. O důvodech i plánech mluví šéfka značky a komunikace Monika Hovorková.
4/27/2021 12:00:42 PMTechnologičtí obři naskakují na vlnu zájmu o podcasty a Clubhouse. Chtějí navíc dát vydělat tvůrcům.
4/23/2021 11:25:47 AM