Media Strategy: Do TV reklamy investuje z mediálek nejvíce PHD
Auditorská společnost Media Strategy přináší data v rámci svého srovnání PPA Ranking za celý rok 2023.
3/12/2024 7:10:00 AMAuditorská společnost Media Strategy přináší data v rámci svého srovnání PPA Ranking za celý rok 2023.
3/12/2024 7:10:00 AMManaging directorka zastupitelství Atmedia Michaela Suráková hodnotí vývoj televizního trhu v letošním roce. Vyjadřuje se i k pozici VOD služeb a k eventualitě, zda by Atmedia neprodávala reklamu pro Netflix nebo Disney+.
12/4/2023 1:00:29 PMSpoty s nižším ratingem mají velmi podobný vliv na budování recallu jako spoty s vyšším ratingem, ukázal výzkum OMG Research pro Kooperativu.
11/29/2023 1:30:31 PMTrh adresovatelné televizní reklamy čeká podle nové zprávy rychlý růst. Její objem se má zvýšit ze současných 56 mld. USD na 87 mld. USD v roce 2027.
7/14/2023 11:50:07 AM