Obliba i hodnota gamingu roste, zadavatelé ho ale příliš nevyužívají
Dva z pěti spotřebitelů na světě patří mezi aktivní hráče. Zadavatelé však reklamní příležitost příliš nevyužívají.
9/1/2024 8:05:00 AMDva z pěti spotřebitelů na světě patří mezi aktivní hráče. Zadavatelé však reklamní příležitost příliš nevyužívají.
9/1/2024 8:05:00 AMPublicis Play nově spolupracuje s platformou inStreamly, s níž realizuje kampaně v živých herních streamech.
8/28/2024 2:05:00 PMVe výběrovém řízení na dlouhodobou komunikaci na poli gamingu a esportu si T-Mobile vybral tým Ticino.
8/19/2024 2:25:00 PMČeská spořitelna rozvíjí gamingový koncept #LevelUpYourLife a jako první značka v tuzemsku startuje kampaň vytvořenou v 3D nástroji pro vývoj videoher.
8/7/2024 12:00:00 PMSe zvyšujícím se počtem televizorů připojených k internetu se zvyšuje i čas věnovaný na televizoru jiným aktivitám, než je sledování TV vysílání.
6/24/2024 6:55:00 AMNejsilnějším inzerentem byla loni v segmentu herního softwaru značka Innogames.com, mezi produktovými značkami hra Forge of Empires.
3/14/2024 2:25:00 PMPrémiový reklamní prostor v mobilních hrách začíná nabízet na českém trhu a v celém regionu CEE platforma Evolution. V regionu spolupracuje s agenturou Hullabaloo.
3/13/2024 11:55:00 AMStreamBee představuje systém pro vývojáře her a jejich marketing. Propojí je na základě algoritmu AI s vhodnými influencery.
3/7/2024 1:00:00 PMDo své nové kampaně zapojila online hra World of Warships historika Eduarda Stehlíka a youtubera a spisovatele Radka Starého.
2/22/2024 6:50:00 AMGlobální výdaje za mobilní reklamu letos dosáhnou 402 miliard dolarů, o 11 % více než loni, vyplývá ze zprávy společnosti Data.ai.
1/20/2024 7:55:00 AM