Adform: CPM se mírně zvyšuje, cena za proklik zůstává stejná
Datové srovnání vývoje programatické online reklamy vycházejí z Programmatic Benchmarks společnosti Adform za léta 2019 až 2022.
5/24/2023 7:15:29 AMDatové srovnání vývoje programatické online reklamy vycházejí z Programmatic Benchmarks společnosti Adform za léta 2019 až 2022.
5/24/2023 7:15:29 AMIntegrace programatického nákupu digitálních out-of-home reklamních ploch (DOOH) do platformy DV360 by měla inzerentům otevřít cestu k snazšímu přístupu k novému mediatypu..
5/24/2023 7:10:33 AMAkvizice Impression Media přinese společnosti Media Club navýšení zásahu na reklamním online trhu. Inzertní ceny se ve společné nabídce nemění, dochází ale ke zrušení agenturních bonusů.
5/9/2023 6:55:17 AMDigitalizace OOH reklamy znamená výrazné změny v nákupu reklamního prostoru, protože se postupně přesouvá do online prostředí.
2/28/2023 6:55:18 AMProstředí identity se již nějakou dobu mění, marketéři by neměli vyčkávat a ponechat svou značku v rukou gigantů, píše Oliver Whitten z Adformu.
1/25/2023 4:20:15 PMNově platforma Vision Thing měří publikum na silnicích, mimo jiné na největším digitálním billboardu v České republice.
8/26/2022 1:50:40 PMDo SSP Inview Advertising společnosti Caroda se připojují další mediální skupiny. Zásah sítě se pro inzerenty zvýšil na 11 milionů uživatelů z Česka a Slovenska.
2/8/2022 11:45:15 AMMonitorované investice do internetové display reklamy a videoreklamy jsou za první tři letošní čtvrtletí vyšší než ve stejném období loni, ukazuje AdMonitoring.
10/26/2021 8:05:13 AMMatěj Novák po sedmi letech opouští pozici výkonného ředitele sdružení CPEx. To teď za něj hledá náhradu.
3/8/2021 11:20:05 AMInternetová display reklama a video reklama nebyly podle dat monitoringu Admonitoring zásadně poznamenány koronavirovou pandemií.
11/18/2020 7:35:55 AM