Bronislav Kvasnička vede Premium Media Group

čtvrtek, 23. února 2017, 18:07 Lidé MediaGuru

Vydavatelství vlastněné Jaroslavem Havlem obsadilo pozici generálního ředitele.

Generálním ředitelem mediální skupiny Premium Media Group se stal Bronislav Kvasnička, který v minulosti působil například jako generální ředitel vydavatelství Hachette Filipacchi 2000 nebo výzkumné agentury Kantar Media. Ve své nové pozici bude zodpovědný za strategii a řízení vydavatelské skupiny Premium Media Group a rozvoj všech stávajících značek – prémiových magazínů Estate, Architect+, ForGolf a specializovaných webů parizskaulice.cz a iconiq.cz.

„Jsem velmi rád, že se podařilo pro naši vydavatelskou skupinu Premium Media Group získat na pozici generálního ředitele takového zkušeného mediálního profesionála, jakým je Bronislav Kvasnička. Má bohaté zkušenosti s řízením prestižních lifestylových titulů a proto věříme, že je tou nejlepší volbou i pro naše prémiové tituly a jejich další rozvoj,“ uvedl jeden z majitelů vydavatelské skupiny, právník Jaroslav Havel.

Do kompetencí generálního ředitele bude spadat nastavení multimediální strategie, rozvoj portfolia produktů a služeb a v neposlední řadě i personální a finanční řízení této mediální skupiny.  „Budovat vydavatelství v dnes poměrně saturovaném prostředí je pro mě obrovskou výzvou, na kterou se moc těším. Značka Premium Media Group i jednotlivé tituly jsou navíc velmi unikátní, protože se zaměřují na úzce vyprofilovanou cílovou skupinu, s níž dokážeme prostřednictvím svých aktivit velmi efektivně a adresně komunikovat," řekl ke svému nástupu Kvasnička.

Bronislav Kvasnička se pohybuje v oblasti médií a marketingové komunikace již více než 20 let. Má zkušenosti z vedoucích pozic v rámci mediálních zastupitelství IP Praha, později ARBO Media a Lagardere Advertising. V pozici generálního ředitele působil také ve společnostech TNS Aisa nebo Kantar Media, kde byl zodpovědný za vedení strategických projektů v oblasti výzkumu. Jako generální ředitel působil také ve vydavatelstvích Hachette Filipacchi 2000 a Burda Media 2000, do jejichž portfolia patřily.

-mav-