Markíza International už je v TV měření

Logo Markíza International.
Kanál nabízející obsah slovenské TV Markíza je v elektronickém měření sledovanosti.

Kanál Markíza International, který společnost CME uvedla pro české diváky jako náhradu za slovenský kanál Markíza, se už od června objevil v elektronickém měření televizní sledovanosti ATO-Nielsen Admosphere. Průměrný podíl za první dva dny tohoto týdne (5.6.-6.6. 2017) představoval necelých 0,3 % v cílových skupinách 15+ i 15-54.

Slovenská televizní stanice Markíza International začala na území Česka vysílat od 1. února 2016. Nabízí pořady vlastní produkce, u kterých společnost disponuje právy pro šíření v zahraničí. Podobně vysílá od února na Slovensku i kanál Nova International. Markízu i Novu vlastní firma CME.

Markíza International je placeným kanálem. Je součástí nabídky satelitních, kabelových a internetových TV operátorů. Vysílání je dostupné v HD kvalitě.

Hned od svého startu od začátku června 2017 se také v elektronickém měření objevují dětské televizní stanice Tuty (zastupuje Atmedia) a Nick Jr. (zastupuje Media Club). Jejich podíl ale zatím nepřesahuje desetinu procenta.

-mav-

 

 

Zařazeno v rubrice: Slovensko, TV, Zpravodajství

DISKUSE

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.