Další nové články

Seriál Kukačky v pátek stále na čele s 1,6 mil. diváků

Další díl seriálu Kukačky zhlédlo 1,59 mil. diváků starších 15 let, což byl nejlepší výsledek pořadů vysílaných v pátek po 20:00.

sobota 6. března 2021

Tesco rozšířilo online non-food sortiment o 500 položek

Tesco rozšířilo nepotravinový sortiment, který je dostupný online.

pátek 5. března 2021

Z doplňků stravy nejvíce inzerovala značka Cemio

V loňském roce umístila inzerci v nejvyšší hodnotě z doplňků stravy značka kloubních preparátů Cemio.

pátek 5. března 2021

CNN Prima News navýšila v únoru podíl na 0,66 %

Zpravodajská stanice CNN Prima News zaznamenala v únoru mírné navýšení podílu na sledovanosti na 0,66 %.

pátek 5. března 2021

VŠB-TUO vede v náborové kampani válku s matematikou

Fakulta strojní VŠB-TUO vstupuje do závěrečné fáze kampaně „V hlavní roli strojař“. Tentokrát se přesouvá do válečné vřavy, kde se bojuje proti matematice.

pátek 5. března 2021

Slunečná zůstává i ve čtvrtek nad úrovní 1,3 mil. diváků

Také čtvrtečnímu večeru po 20:00 nadále vládne seriál Slunečná, další díl sledovalo v průměru 1,3 mil. diváků starších 15 let.

pátek 5. března 2021

Na trh vstupuje nový online supermarket Tomato.cz

Tomato.cz chce již zavedeným hráčům konkurovat cenou trvanlivého zboží i nabídkou netradičních potravin.

pátek 5. března 2021

AdParáda v novém: V lednu vítězí reklama pro Paměť národa

AdParáda přichází s novým formátem. Od podcastu se posouvá k videu, kde opět probírá nejlepší reklamní počiny měsíce.

pátek 5. března 2021

Ogilvy hlásí šest nových lidí, do Tesco týmu přichází Cabejšek

Kreativní tým Ogilvy se rozšířil o šest nových jmen. Na pozici Creative Group Head přichází Jakub Cabejšek.

čtvrtek 4. března 2021

Mimibazar začal s proměnou vzhledu, pomáhá Sladovník

Mimibazar mění poprvé od svého vzniku svůj vzhled. S proměnou pomáhá Jan Sladovník, který v září nastoupil do týmu e-commerce skupiny CNC.

čtvrtek 4. března 2021

Pokles prodeje deníků z loňska pokračoval i v lednu

Protipandemická opatření nadále dopadají na prodeje denního tisku. V letošním lednu se deníků prodalo každý den o téměř 80 tisíc méně než ve stejném měsíci loni.

čtvrtek 4. března 2021

Kofola uvádí vlastní značku prémiové limonády Targa Florio

Kofola na trh přichází s novou prémiovou značkou citrusových limonád s názvem Targa Florio.

čtvrtek 4. března 2021

Jongen: Hlasový asistent bude během tří let standardem

Jaké budou trendy v nakupování v době post-covidové? Wijnand Jongen, prezident Ecommerce Europe, se domnívá, že lidé budou chtít nakupovat jednoduše, zábavně a s využitím moderních technologií.

čtvrtek 4. března 2021

Karlovarský festival se uskuteční až na konci srpna

Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary oznámil termín letošního ročníku. Uskuteční se ve dnech 20. až 28. srpna.

čtvrtek 4. března 2021

Dr.Max spouští novou kampaň s nápadníkem lékárnice

Dr.Max přichází s novou kampaní, jež rozvíjí koncept love story mezi zákazníkem a lékárnicí.

čtvrtek 4. března 2021

ADC Czech Creative Awards proběhnou opět na podzim

I letos se předávání Louskáčků odehraje až na podzim. Přihlášky je možné podávat do 17. září, vítězové budou vyhlášeni 24. listopadu.

čtvrtek 4. března 2021

Stanice ČT byly v únoru nejsilnější, dosáhly na 34 %

Česká televize zaznamenala v únoru souhrnný podíl 33,94 % a meziročně si polepšila o téměř tři procentní body.

čtvrtek 4. března 2021

Středeční večer pro další díl pořadu Výměna manželek

Výměna manželek se stala nejsledovanějším středečním pořadem po 20:00, další díl sledovalo 873 tisíc diváků starších 15 let.

čtvrtek 4. března 2021

Další nové články

AdParáda v novém: V lednu vítězí reklama pro Paměť národa

AdParáda přichází s novým formátem. Od podcastu se posouvá k videu, kde opět probírá nejlepší reklamní počiny měsíce.

pátek 5. března 2021

Pokles prodeje deníků z loňska pokračoval i v lednu

Protipandemická opatření nadále dopadají na prodeje denního tisku. V letošním lednu se deníků prodalo každý den o téměř 80 tisíc méně než ve stejném měsíci loni.

čtvrtek 4. března 2021

Jongen: Hlasový asistent bude během tří let standardem

Jaké budou trendy v nakupování v době post-covidové? Wijnand Jongen, prezident Ecommerce Europe, se domnívá, že lidé budou chtít nakupovat jednoduše, zábavně a s využitím moderních technologií.

čtvrtek 4. března 2021

Stanice ČT byly v únoru nejsilnější, dosáhly na 34 %

Česká televize zaznamenala v únoru souhrnný podíl 33,94 % a meziročně si polepšila o téměř tři procentní body.

čtvrtek 4. března 2021

Zemřel mediální podnikatel Radim Pařízek

V úterý 2. března náhle zemřel Radim Pařízek, vlastník několika rádií, televizních stanic i digitálního multiplexu.

středa 3. března 2021
  • TV
  • Aktualizováno

Prima žádá od operátorů vyšší ceny a zákaz přetáčení reklam

Televizní skupina Prima žádá od operátorů vyšší poplatky za šíření svých stanic a také zastavení možnosti přetáčení reklam, píše Juraj Koiš.

středa 3. března 2021

Průzkum: Dezinformacím o covidu věří 40 % online populace

Zhruba 40 % české internetové populace věří fámám a konspiracím o pandemii koronaviru. Vyplývá to z průzkumu STEM.

středa 3. března 2021

Alibaba: Expandovat chceme i se službami a zábavou

Čínská Alibaba se chystá rozšířit svou nabídku služeb i zábavy na další trhy.

úterý 2. března 2021

Aktualizovaná mapa vlastníků slovenských médií

Přinášíme aktualizovaný přehled vlastníků slovenských médií. Aktualizace je platná k 15. únoru 2021.

úterý 2. března 2021

Alza představila nový kreativní koncept z budoucnosti

Alza uvádí novou kampaň ve futuristickém stylu. Chce tak přiblížit inovace firmy a její vizi „Objednání myšlenkou, doručení teleportem“.

pondělí 1. března 2021

Adform: V konci cookies třetích stran vidíme příležitost

O změnách, které čekají digitální reklamu, jsme mluvili se zástupci společnosti Adform. Letos si připomíná 10 let na trhu.

pondělí 1. března 2021

Hospodářské noviny upravily design, změnit se má i web

Hospodářské noviny vycházejí od pondělí v novém designu. Další změny mají následovat.

pondělí 1. března 2021

NielsenIQ: Pandemie přeje rozvoji privátních značek

Privátní značky rostly v loňském pandemickém roce o poznání rychleji než značkové výrobky.

pondělí 1. března 2021

Twitter představil svůj model předplatného

Mikroblogovací platforma potvrdila, že to myslí s hledáním nových zdrojů příjmů vážně. Z řady možností sáhne k placení za exkluzivní obsah.

neděle 28. února 2021

Nulisec: Devadesát procent zákazníků tvoří české firmy

Nulisec je online velkoobchodní tržiště. Začínalo s digitalizací prodejců v tržnici Sapa. „Ti přes nás už spíše jen nakupují a většinu tvoří čeští prodejci a nakupující,“ říká Lukáš Pham, jeden ze zakladatelů.

sobota 27. února 2021

Efektivitu rádiové reklamy posiluje zapojení online médií

Rádio v průměru denně osloví 70 % Evropanů. Díky rozšiřování digitálních audio online platforem se může zvyšovat efektivita rádiové reklamy.

pátek 26. února 2021

Česká online tržiště umožňují prodejcům zahraniční expanzi

Prodej přes online tržiště v uplynulém roce na českém trhu rychle rostl. Pro české prodejce se stal i cestou na zahraniční trhy.

pátek 26. února 2021

ViacomCBS spustí streamingovou službu Paramount+

Od 4. března zahájí další nová streamingová platforma. Pod názvem Paramount+ ji uvede společnost ViacomCBS.

čtvrtek 25. února 2021

Co má značka dělat, aby její symboly fungovaly?

Druhá část textu společnosti Behavio Labs o symbolech značek se zaměřuje na to, jak by měly značky symboly do své komunikace zakomponovat.

čtvrtek 25. února 2021