Pár pěkných imagovek
Opět Vám přinášíme výběr nejlepších reklam za poslední dobu.
Hrozně příjemná hudba, hrozně příjemná reklama....
A tady jedna inspirace pro Czech Tourism.......
Opět Vám přinášíme výběr nejlepších reklam za poslední dobu.
Hrozně příjemná hudba, hrozně příjemná reklama....
A tady jedna inspirace pro Czech Tourism.......
Nej.cz oznámila, že od 17. července trvale uzavírá své zákaznické centrum v Praze. K tomuto kroku dochází jen týden poté, co byl týž krok avizován v Ostravě, a z největších českých měst tak zůstane otevřené už jen centrum v Brně.
WPP přejmenovává GroupM na WPP Media, změnou chce reflektovat éru umělé inteligence.
Díky behaviorálním vědám víme, jak ovlivnit spotřebitelské rozhodování. Jak ale naložit s tím, že mozek odhadem pětiny populace funguje trochu jinak?
Pokud v závěrečném čtení při projednávání zákona o návykových látkách projde pozměňovací návrh, bude to znamenat velké omezení pro reklamu loterijních a sázkových společností.
Při pokusu zdolat pákistánskou horu Nanga Parbat tragicky zahynula Klára Kolouchová (Poláčková).
Spolupráce s herci v reklamě fungují, klíčová je však exekuce, ukazují data výzkumu ResSolution Group, který se zabýval osobností Ivana Trojana v reklamě.
Do budoucna chceme budovat naši dostupnost a relevanci a dostávat se tam, kde se naši spotřebitelé pohybují, říká brand manažer značky Heineken Jaroslav Garai.
Vinea v nové kampani spojuje české a slovenské umělce, společně předělali píseň Mám ťa rád“ od Karola Duchoňa.
Seznam.cz si nově vyhrazuje i právo zkonzultovat reklamu, pokud tvrzení, se kterým inzerce pracuje, vyhodnotí projekt Demagog.cz na základě své metodiky jako nepravdivé nebo zavádějící.
Dlouholetí manažeři dřívější skupiny Group M v důsledku restrukturalizace odejdou, na post CEO WPP Media se posune Veronika Burešová.
Na pozici Chief Creative Officera agentury Ogilvy nastupuje Martin Svetlík.
COMvergence aktualizovala žebříček mediálních agentur a sítí podle reklamních objemů klientů za rok 2024. Největší mediálkou podle objemu zůstává Knowlimits, největší sítí mediálních agentur Omnicom Media Group.
Lítačka představuje novou kampaň, ve které se Praha ukazuje jako dynamický prostor plný kontrastů a možností.
Pozměňovací návrh na omezení reklamy na hazardní hry by mohl významně změnit financování českého sportu. Upozorňují na to zástupci sportovních svazů i sázkových společností.