P&G mění hlavního hrdinu svých spotů

čtvrtek, 21. července 2011, 00:15 Reklama MediaGuru

Procter & Gamble chce opustit svou úspěšnou reklamní tvář, černého Mustafu, a představí ironického Fabia. Dobrý tah?

Procter & Gamble, který za reklamní spoty s Mustafou sklízel v posledních letech jedno ocenění za druhým včetně nejprestižnějších lvů z Cannes, čímž se zařadily mezi vůbec nejúspěšnější reklamy současnosti, teď zkouší novou tvář, stárnoucího a ironického playboye Fabia. Agentura Wieden+Kennedy, která se podílela i na tvorbě současných úspěšných spotů, připravila s Fabiem čtyři nové verze. Zřejmě ale i ona je opatrná, protože zatím testuje reakci na novou podobu reklamních spotů Procter & Gamble na You Tube.

Podívejte se, zda vás zaujmou více než předcházející verze.

Krb

 

Vlasy

 

Piano

Hory

Dosavadní postava, fotbalová hvězda Mustafa

-mav-