Nápady světové reklamy: železnice

úterý, 11. října 2011, 10:54 Reklama MediaGuru

Zatímco u nás na sebe RegioJet a České dráhy upozorňují vzájemnými mediálními útoky, za hranicemi železniční dopravci spolehají na tradičnější oslovení zákazníků.

MediaGuru doufá, že liberalizace vlakové dopravy do Česka přinese krom mediálních přestřelek kreativní reklamy alespoň podobné těm následujícím.

Print  

"S vlaky Virgin útoku zombie jednoznačně uniknete"
Virgin Trains, Velká Británie

"Ani brzké ranní cestování s TGV nevadí"
TGV, Francie

Televize

"Vlakovou dopravu může propagovat i budova nádraží"
VR, Finsko

 

 Outdoor

"Nudící se řidič v doprávní zácpě zkousne i delší copy"
Nederlandse Spoorwegen, Holandsko


 

"Svět poté, kdy všichni vyzkouší rakouské dráhy"
ÖBB, Rakousko

Televize 

"Na nevýhody automobilové dopravy upozorňuje i klasická reklama Intercity"
Intercity Trains, Velká Británie

 

"Motiv vlakových modelů je železničními dopravci využívan poměrně často"
East Coast Trains, Velká Británe

   

Tisk

"Jazzově pohodovou přepravu na hudební festival navrhuje V/Line"
V/Line, Austrálie


"O kolik je cesta vlakem snazší, ukazují Švédské železnice"
SJ, Švédsko