Ročenka Graphis: to nejlepší ze světového designu

sobota, 21. července 2012, 08:00 Reklama MediaGuru

Americký magazín Graphis představil ve své ročence to nejlepší ze světového designu, reklamy, fotografie, plakátu a výročních zpráv. Letos zabodovala i Česká pošta.

Magazín Graphis, specializující se na vizuální komunikaci, každý rok již od roku 1952 vydává ročenku, do které zařazuje přehled těch nejlepších vizuálních prací za uplynulý rok. Graphis hodnotí práce v kategoriích Design, Reklamy, Fotografie, Výroční zpráva, Logo, Plakát a Korporátní identita (Branding).

V kategorii Reklama bylo uděleno celkem sedm platinových ocenění.

Agentura DeVito/Verdi pro nemocnici Abington Memorial Hospital

Agentura Stir pro církevní organizaci Life Church

Agentura Creative Energy pro pálivé omáčky Texas Peet

Agentura Butler, Shine, Stern & Partners pro Mini Cooper.

Agentura RLR Advertising pro ZOO Los Angeles

Agentura MacLaren McCann pro klienta, jenž se specializuje na laserové odstraňování tetování – Precision Laser Tattoo Removal

Agentura Brunner pro zapalovače Zippo.

V kategorii Výroční zprávy byly platinou oceněny čtyři práce.

Agentura Gensler Worldwide Communications a její vlastní výroční zpráva

Agentura Wax a výroční zpráva Společnosti Calgary pro handicapované (Calgary Society for Persons with Disabilities)

Agentura Foundry Communications pro ropnou společnost Celtic Exploration Ltd.

Gisela Viloria Graphic Design 100 Best Annual Reports 2012

V této kategorii rovněž uspěla i česká agentura B.I.G. Prague, která byla oceněna zlatem za svou výroční zprávu v podobě známkového alba pro Českou poštu. Jedná se tak o vůbec první vysoké ocenění v této kategorii pro Českou republiku.

Přehled všech ocenění naleznete zde.

-kch-