Euro RSCG se mění na Havas Worldwide

pondělí, 24. září 2012, 15:14 Reklama MediaGuru

Agentura Euro RSCG se přeměnila na Havas Worldwide Prague. Vchází tak symbolicky do digitální éry a propojuje kreativní a mediální řešení.

Síť komunikačních agentur Euro RSCG, jež má 316 poboček v 75 zemích, se s platností od pondělí 24. září mění na Havas Worldwide. Síť Euro RSCG 4D se změní na Havas Worldwide Digital, Euro RSCG Life změní název na Havas Life a Euro RSCG Worldwide PR bude fungovat pod názvem Havas PR. Rebranding nepřinese žádné změny ve vedení společností.

David Jones, CEO agentury Havas, rebranding v oficiálním oznámení komentoval: „Tímto dnešním rebrandingem děláme malou změnu, kterou chceme využít pro oznámení té větší o řízení Havasu.“

Rebrandingem agentura symbolicky vstupuje do digitálního světa se zaměřením na integrovaná řešení. „Digitální věk“ by měla podpořit užší kooperace reklamní a mediální agentury. David Jones k tomu dodává:  „Před deseti lety jsme se od ostatních odlišili tím, že jsme byli prvním komunikačním holdingem, který umístil digitální komunikaci do centra všech svých kreativních agentur. Dnes opět patříme k průkopníkům, protože integrujeme kreativu, média a digitální komunikaci s cílem maximalizovat vzájemnou spolupráci těchto složek a nabízet tak našim klientům jedinečnou kombinaci kreativity, digitální expertízy, rozsahu služeb, pružnost a inovace. “

Celosvětová Havas Group se bude nově skládat ze dvou hlavních značek: Havas Media, zastřešující všechny mediální agentury sítě Havas, a kreativní Havas Creative, která v sobě zahrnuje síť Havas Worldwide a Arnold Worldwide se 16 agenturami v 15 zemích na pěti kontinentech. Agentura Arnold Worldwide, která má svou pobočku i v České republice, prozatím rebrandována není. Na změně názvu mediálních agentur se prozatím pracuje, jejich rebranding by měl být představen na začátku příštího roku.

V České republice se změna promítne do změny názvu Euro RSCG Prague na Havas Worldwide Prague, Euro RSCG 4D na Havas Worlwide Digital Prague a Euro RSCG PR na Havas PR Prague. Změna názvu byla v Praze oslavena tím, že její sídlo i web byly zabaleny ve stylu umělce Christo. Celý rebranding Euro RSCG se nese ve znamení sloganu "Euro RSCG už to zabalilo". Zároveň byly spuštěny nové stránky www.havasworldwide.cz.

“Naše vize pro novou agenturu Havas Worldwide Prague je být agenturou, která se nejvíce zaměřuje na nápady řešící budoucí výzvy klientů. Naší předností je poskytování integrovaných kampaní podle unikátního konceptu Creative Business Ideas, které pozvednou obchodní strategii našich klientů na novou úroveň a nabídnou jim, jako prvním, řešení budoucnosti vedoucí k profitabilnímu růstu,”, řekl Gilles Berouard, CEO Havas Worldwide Prague.

-kch-