Návštěvnost internetu
Celková lednová návštěvnost českého internetu dosáhla podle NetMonitoru v lednu 2013 6,4 mil. uživatelů (RU, návštěvnost z ČR).
Celková lednová návštěvnost českého internetu dosáhla podle NetMonitoru v lednu 2013 6,4 mil. uživatelů (RU, návštěvnost z ČR).
Nejsledovanějším pořadem sobotního večera po 20:00 byly v divácké skupině starší 15 let Zázraky přírody. Následovala s těsným odstupem komedie Teorie tygra, která byla zároveň nejsledovanějším ve skupině 15-54.
Při příležitosti dvacátého výročí online video platformy YouTube došlo k výraznějším změnám v řazení obsahu, v jakém ho vidí diváci na televizorech připojených k internetu.
První zápas českých hokejistů na MS sledovalo v pátek odpoledne milion diváků (15+) při podílu 48 %. Šlo o nejsledovanější pořad dne. Večerní vysílání po 20:00 patřilo Četníkům z Luhačovic a komedii Líbáš jako ďábel.
Snaha ušetřit se čím dál více projevuje i v mediálním chování. Evropané, kteří mají průměrně dvě placené předplatné SVOD služeb, se snaží najít jejich levnější varianty.
Nastupující generace alfa je v mnohém jiná než předchozí generace Z. Vyčnívat pro ni znamená zapadnout a odmítá se nechat omezovat různými očekáváními.
S pozitivním vývojem ekonomiky se zlepšuje i spotřebitelská důvěra a ochota Čechů utrácet za prémiové produkty, vyplývá z průzkumu NIQ.
Obsah na streamovacích placených službách se zdá být uživatelům drahý, především mladší generace Z tráví více času sledováním videí na sociálních platformách. Ukazuje to nová zpráva popisující mediální digitální trendy od Deloitte.
Útoky na novináře pokládají za skutečnou hrozbu pro svobodu tisku téměř čtyři pětiny novinářů, kteří se zapojili do výzkumu Ipsos pro tuzemskou pobočku Mezinárodního tiskového institutu (CZ IPI).
Až 40 % Čechů ve věku 15-49 let využilo alespoň občas nástrojů umělé inteligence (AI) k vyhledávání na internetu, zjistil výzkum OMG Research.
Návštěvnost regionálních obchodních center loni meziročně vzrostla o 1,2 %, obraty zaznamenaly meziroční růst o 4 %.
Reklama Dove a České filharmonie skórovaly loni nejvíce mezi českými spotřebiteli, bodovaly však i Fio banka, Benu nebo ČAP, ukazuje analýza Ipsosu.
Procento lidí, kteří jsou v Česku ochotni platit za zpravodajství na internetu, se příliš nezvyšuje. Velká většina platit za zpravodajství neplánuje, vyplývá z nové studie ResSolution Group a Nielsen.
Zápasy v rámci nadcházejícího mistrovství světa v ledním hokeji si nenechá jíž 68 % Čechů.
Mladí lidé se při nákupech řídí častěji reklamou na sociálních sítích, zatímco starší generace dává přednost televizním spotům a letákům. Vyplývá to z nové vlny výzkumu Češi a reklama.
Provozovatelé volnočasových konceptů uzavřeli loni o 15 % více nájemních smluv a obsadili o 20 % více plochy než v předchozím roce.
Retail ovlivňuje mnoho trendů, kromě technologického rozvoje a důrazu na udržitelnosti je vidět, že roste poptávka po potravinách pro zdraví, zaznělo na konferenci Retail Summit.