Nová kampaň Škody pracuje se stereotypními obavami

středa, 20. března 2013, 07:33 Reklama MediaGuru

Od 20. března spouští Škoda kampaň na podporu svých modelů Fresh se sloganem „Očekávejte jen to nejlepší“.

Škoda spouští novou kampaň na akční modely Fresh z řad Rapid, Fabia a Roomster, které jsou nadstandardně vybaveny a prodávají se za zvýhodněnou cenu.

Kampaň poběží od 20. března do 21. dubna na televizních stanicích skupiny Nova, Prima a TV Barrandov a na vybraných kabelových televizích. Vysílány budou dvě verze spotů, jejichž příběh je založen na stereotypních obavách, že od druhých lidí je možné počítat jen s nepříjemným překvapením. Kampaň však zdůrazňuje, že opak je ve skutečnosti pravdou, což odráží i její slogan: „Očekávejte jen to nejlepší.“

Vedle televizní reklamy budou součástí kampaně také rádiové spoty, inzerce ve vybraných denících, life-stylových a společenských týdenících a automobilových titulech. Využit bude rovněž internet a sociální média.

kliknutím zvětšíte

Kreativní koncept pochází z agentury Leagas Delaney. Režie spotů se ujal Arnie Thor Jonsson, produkci zajistila společnost Armada Films. Hudbu složil Tomáš Vartecký.

-kch-