Galerie: Reklama na potraviny může i šokovat

pátek, 16. srpna 2013, 12:14 Reklama MediaGuru

Ne vždy budí reklama na potraviny pomyšlení. Obrázky prodávající jen zdánlivě poživatelné zboží mohou ale atakovat všechny lidské smysly.

Na protest vůči mrhání potravinami se postavilo designové Studio Rygalik se svým stolkem z tvrdých baget. Vídeň, Rakousko

Když jde škodlivé účinky zbytků  jídel mezi zuby, má se přehánět, míní výrobce dentálních nití Oral-B a reklamní agentura Publicis, New York.

Rajče, jako byste si jej právě utrhli, a přesto z plastového sáčku? Značka Koroplast je přesvědčena, že skladování v jejich výrobcích a čerstvost se naprosto slučují. Publicis Bold, Istanbul

Tak nějak zdravější fastfood vám rádi namícháme na našem tržišti, vzkazují Američanům farmáři z Dallasu v reklamní upoutávce na svůj Farmers Market. Agentura Firehouse, USA

Téměř jako repelent na jídlo má působit čisticí prostředek na potahy The Scotchgard. Proto si zmrzlinu vychutnejte raději na jiných místech. Agentura Day, Dubai

Spořádat celou krabici cereálií The Honey Shreddies asi nemusí být žádný med…protože právě medu obsahují více než kdy předtím. McCann Londýn

Vyměň stehýnko za hrušku, vzkazují  všem rádoby hubnoucím ukrajinská 100 Rokiv Wight Loss Clinic a agentura Kaffeine z Kyjeva.

-mpl-