Dolce Gusto podporuje nový kávovar digitální guerillou
Značka Nescafé Dolce Gusto společnosti Nestlé uvede 1. října na český a slovenský trh nový typ kávovaru s názvem Mini Me, kterým cílí na mladou generaci.
Nový kávovar Mini Me
Launch novinky podpoří guerillová kampaň z dílny agentury Dark Side. Guerilla, která spočívá v záchraně uneseného kávovaru, proběhne pouze v digitálním prostředí, kde ji podpoří speciální webová stránka www.zachrantekavovar.cz, odkud je unesený kávovar neustále živě streamován, YouTube kanál a komunikace na Facebooku.
Po dobu 14 dní, počínaje 19. zářím, se budou moci zájemci pokusit o vyřešení deseti šifer, zachránit tak kávovar před destrukcí a vyhrát. Pokud se nikomu šifry vyluštit nepovede, bude kávovar zničen. Cílem kampaně je zejména vzbudit pozornost a sdílení obsahu na sociálních sítích.
-kch-