Modrá pyramida zkusí superinjektáže u Krause

pondělí, 30. září 2013, 10:29 Aktuality MediaGuru

Modrá pyramida zahájí 1. října svou podzimní kampaň, jejímž cílem je především posilování image značky jako komplexního finančního rádce. Kampaň, jež poběží až do poloviny prosince, bude k vidění v televizi, tisku, rádiu a na internetu.

Kreativní koncept kampaně je stejný jako v loňském roce. Opět pracuje s egyptskou tematikou. Ve spotech s pozměněným voiceovere hraje hlavní roli rádce na finance Pavel Zedníček, který s předchůdcem tabletu v ruce a moudrou sovou radí Alibabovi či Kleopatře.

V televizi budou kromě spotů nasazeny i superinjektáže v pořadu Show Jana Krause. Pro rádio je mimo jiné připraven i edukativní pořad a na internetu budou výrazně využívány video formáty.

Kreativní koncept pochází od agentury Havas, digitální bannery vytváří společnost Media Factory. O sociální média a mediální plánování se stará agentura PHD.

-kch-