Největším zadavatelem zatím Unilever, vypadli operátoři
Podle hrubých cen je Unilever zatím nejsilnějším zadavatelem reklamy do médií. Ztrácejí operátoři.
Unilever, LOréal a Lidl patří podle monitoringu inzerce za první čtyři měsíce letošního roku k trojici tuzemských nejsilnějších zadavatelů reklamy do médií. Vyplývá to z monitoringu společnosti Admosphere za období leden až duben 2014.
Ve srovnání s přehledem nejsilnějších zadavatelů za loňské stejné období je patrné, že první pětice zadavatelů se příliš nezměnila. Za pozornost stojí meziroční snížení výdajů společnosti Procter & Gamble. Z druhé poloviny zadavatelů z loňského období prvních čtyř měsíců oproti loňsku vypadli mj. mobilní operátoři Telefónica a T-Mobile.
TOP 15 zadavatelů investic do reklamy v médiích, I-IV/2014
Přehled zadavatelů, kteří loni za I-IV/2013 také patřili do TOP 15
Zdroj: Admosphere
-mav-