PIAF vynesl Čechům čtyři ocenění

středa, 21. května 2014, 20:01 Reklama MediaGuru

Letošní ročník PIAFU rozdal celkem 29 cen, Grand Prix udělena nebyla. Češi bodovali celkem čtyřikrát.

V pořadí již pátý ročník reklamního festivalu PIAF vyhlásil ve středu 21. května své vítěze. V jednotlivých soutěžních kategoriích, které nejsou řazeny klasicky podle mediatypů, ale podle principů kreativního marketingu, bylo letos uděleno celkem 29 cen, čtyři z nich si převzaly české agentury. Nejčastěji oceňovanou agenturou, která si pro cenu přišla hned pětkrát, se stala německá agentura Heimat. Grand Prix udělena nebyla.

Dvakrát oceněna byla česká kampaň Kulka pro Český helsinský výbor od pražské agentury Havas Worldwide, jež bodovala také na letošních cenách ADC Creative Awards (dříve Louskáček). Stříbrné ocenění získala v kategorii State and public institutions, bronzové za Storytelling.

V kategorii Media engagement byla oceněna stříbrem kampaň Fanstars pro Český rozhlas od Ogilvy & Mather.

V kategorii Storytelling bodovala se stříbrem také kampaň Pití je vaše věc, řízení hoďte na nás, který pro Modrého anděla vytvořila agentura Made by Vaculik.

Třikrát oceněnou prací se stala kampaň s názvem Hornbach Hammer od německé agentury Heimat.

Dvě ocenění si Heimat odnesla i za svou kampaň pro švýcarského mobilního operátora Swisscom s názvem All eyes on the S4.

 

Přehled všech oceněných prací na PIAFu 2014

Kategorie Ocenění Kampaň Agentura Klient Země
Audience engagement Zlato All eyes on S4 Heimat Werbeagentur Swisscom Německo
Audience engagement Stříbro The Hornbach Hammer Heimat Werbeagentur Hornbach Německo
Audience engagement Bronz The Last comment Triad Advertising O2 Telefonica CR Slovensko
Best Beer Ad Zlato Bud Light - Ian Up for Whatever Film BBDO New York Anheuser-Busch USA
Best Beer Ad Bronz Basketball BBDO New York Diageo USA
Brilliant execution Bronz Camera Shy Ogilvy & Mather London Unilever Velká Británie
Brilliant execution Zlato Bud Light - Ian Up for Whatever Film BBDO New York Anheuser-Busch USA
Brilliant execution Bronz The Wall Of Opportunities Publicis Italy Heineken Itálie
Creative branding Bronz The Selfscan Report serviceplan group Auchan Německo
Creative design Zlato The Selfscan Report serviceplan group Auchan Německo
Creative design Bronz Overtime Lukas Lindemann Rosinski GmbH Mercedes-Benz Vans Německo
Creative design Bronz Ballance Family Business Ballantine´s Švédsko
Creative sales & sales support Zlato The Hornbach Hammer Heimat Werbeagentur Hornbach Německo
Creative sales & sales support Stříbro SKY Livespots serviceplan group SKY Německo
Creative sales & sales support Bronz Stamp up for the homeless Lukas Lindemann Rosinski Hinz&Kunzt Německo
Creative use of technologies Stříbro Google Outside R/GA London Google Velká Británie
Creative use of traditional advertising formats Stříbro Google Outside R/GA London Google Velká Británie
Flash impact Zlato Lowe's Vine Fix in Six Campaign BBDO New York Lowe's USA
Flash impact Bronz Cat AlmapBBDO Volkswagen Brazílie
Flash impact Bronz Dog 3 AlmapBBDO EFFEM Brazílie
Flash impact Bronz Lego Technic - Mixer Jandl, marketing a reklama Lego Trading Slovensko
Media engagement Zlato SKY Livespots serviceplan group SKY Německo
Media engagement Stříbro Fanstars Ogilvy & Mather, Prague Český rozhlas ČR
Media engagement Zlato Dacia Sponsor Day Publicis Italy Renault Italia Itálie
State and public institutions Stříbro Bullet Havas Worldwide Prague Český helsinský výbor ČR
Storytelling Stříbro The Hornbach Hammer Heimat Werbeagentur Hornbach Baumarkt AG Německo
Storytelling Stříbro Drink Taxi - You Drink We Drive Made by Vaculik Modrý Anděl ČR
Storytelling Bronz Bullet Havas Worldwide Prague Český helsinský výbor ČR
The Principle of Game Bronz All eyes on S4 Heimat Werbeagentur Swisscom Německo