T-Mobile a O2 zahajují vánoční kampaně

čtvrtek, 30. října 2014, 14:33 Reklama MediaGuru

Mobilní operátoři spustí o prvním listopadovém víkendu vánoční kampaně.

Na začátku listopadu odstartují vánoční kampaně dva z mobilních operátorů – O2 a T-Mobile. Zatímco O2 připomene vývoj mobilních technologií za posledních 23 let, T-Mobile pokračuje s Ivanem Trojanem, kterého posílá se třídou do Jizerských hor.

Jako první přijde s vánoční kampaní T-Mobile, který ji představí již v sobotu 1. listopadu. Kampaň se zaměří na propagaci nové služby Fresh, která zahrnuje jednak pojištění proti poškození či krádeži, jednak možnost vyměnit po roce starý telefon za nový, přičemž cena nového zařízení bude snížena o hodnotu starého. Dalším sdělením vánoční kampaně budou slevy na určité telefony.

Pod kreativním konceptem kampaně je opět podepsána agentura Saatchi&Saatchi. Režie televizních spotů, které se natáčely v okolí Ještědu, se tentokrát ujal Jakub Kohák. Produkci zajistila Love Savage. O online část kampaně se postarala nově vybraná OgilvyOne, o BTL komunikaci agentura Klan. Mediální plánování a nákup médií má na starosti agentura MediaCom.

TMobile

TMObile2

TMobile (2)

O den později, v neděli 2. listopadu, spustí vánoční kampaň také O2. „Cílem kampaně je informovat o pokrytí nejrychlejším mobilním internetem 4G LTE, o komunikačních možnostech s ním spojených a propagovat unikátní vánoční nabídku O2,“ přibližuje Ondřej Křivka, ředitel marketingové komunikace v O2. Kampaň se objeví v televizi, tisku, outdooru a na internetu.

Reklamní kampaň je rozdělena do několika fází. První z nich je zaměřena na pokrývání mobilním internetem 4G LTE a vývoj mobilních technologií. 

O2

O2_1

O2_2

Jedna z dalších fází ukazuje mimo jiné konkrétní příklady využití mobilního internetu 4G LTE v komunikaci a sdílení zážitků, jako je videohovor, sdílení videí nebo instantní posílání fotek. Všechny části kampaně spojuje nabídka LTE telefonů a tabletů s podporou LTE, navíc s možností získat v kombinaci s datovým tarifem vánoční bonus ve výši až 3 000 korun

O2_Vizual

Kampaň připravil interní kreativní tým O2, produkci zajistilo studio Boogie Films pod vedením režiséra Alexandera Laufa. Komunikaci na internetu připravil online tým z O2. Mediální prostor zajišťuje agentura Médea. 

-kch-