Coca-Cola umožní lidem být součástí kampaně

pondělí, 18. května 2015, 17:40 Reklama MediaGuru

Na českém trhu spouští Coca-Cola kampaň na oslavu 100 let své konturované lahve.

Bezprostředně po skončení hokejového šampionátu spouští Coca-Cola v České republice avizovanou kampaň na oslavu 100. narozenin své konturované lahve. V rámci kampaně „Radost políbit“ představí s lahví moderní ikony současnosti – Rita Ora, Avicii – i legendy minulosti – Marilyn Monroe a Elvis Presley.

Hlavním cílem kampaně je vyvolat pocit, že každý může být „políben“ lahví Coca-Cola. Na TV Nova a TV Prima bude od pondělí 18. května nasazen minutový televizní spot.

Klíčová bude pro kampaň digitální aktivace prostřednictvím speciální platformy, jež umožní personalizovat virtuální konturované lahve a sdílet je přes sociální sítě. Dále bude k dispozici webová aplikace, díky které budou moci spotřebitelé nahrávat svoje vlastní fotografie s lahví Coca-Cola inspirované hvězdami kampaně. Tyto fotografie budou během celého června zobrazovány na digitální obrazovce OC Kotva v Praze.

CCO_A2_kiss_amichii_cz.indd

CCO_A2_kiss_rita_cz.indd

Reklamní kampaň bude rovněž probíhat v outdooru, na sociálních sítích, v místě prodeje, doplní ji PR komunikace. Outdoorový vizuál Rity a Aviciiho pochází z dílny světoznámého fotografa David LaChapelle. Adaptaci vizuálů a digital zajišťuje slovenský McCann Erickson, nákup médií Starcom a PR agentura Weber Shandwick.

Zároveň se začátkem kampaně budou představena vybraná balení Coca-Cola se speciální grafikou oslavující výročí – 250 ml plechovka, 330 ml plechovka, 330 ml skleněná lahev a kelímky.

Plechovka Coca-Cola_330 ml
Plechovka se speciální výroční grafikou

Součástí lokálních oslav stých narozenin bude také Mash-Up soutěž pro mladé umělce, designéry a tvůrce o zájezd do Coca-Cola design studia v Atlantě.

-kch-