Škoda podporuje nový Superb globální kampaní

pátek, 29. května 2015, 11:20 Reklama MediaGuru

Od pátku startuje globální kampaň na nový model Škoda Superb.

Automobilka Škoda startuje v pátek 29. května globální kampaň na podporu svého nového modelu Superb, který byl představen poprvé letos v zimě. V kampani s názvem „Travel in style. Travel in space.“ (Cestujte stylově. Cestujte prostorem.) je kladen důraz především na design, prostor a komfort nového vozu. „Nová Škoda Superb je nejlepší vůz Škoda všech dob a pro naši značku představuje počátek nové éry,“ říká Stefan Büscher, vedoucí marketingu značky Škoda.

Centrální součástí reklamní kampaně je televizní a internetový spot s názvem „Intelligent Life“, jenž ukazuje dynamickou noční jízdu do hor. Za volantem sedí vědec, jedoucí k radioteleskopu. Jeho kolegyně, pracující v observatoři, zatím zaznamenala domnělý ‚WOW-signál’, který považuje za důkaz o existenci inteligentního života ve vesmíru. Po příjezdu vozu k radioteleskopu se divákům dostane vysvětlení: signály nepřicházely z jiné planety, ale vysílala je nová Škoda Superb.

Děj filmu se odvolává na takzvaný ‚WOW-signál’, který byl v roce 1977 zaznamenán radioteleskopem Big Ear v Ohiu z oblasti souhvězdí Střelce. Příčina signálu nebyla doposud vysvětlena.

SkodaSuperb

Vedle spotu zahrnuje kampaň inzeráty v tisku a venkovní reklamní plochy, online a mobilní reklamu, aktivity na sociálních sítích a akce jednotlivých lokálních partnerů značky Škoda.

Pod kampaní je podepsána reklamní agentura Fallon. Režie se ujal Lieven van Baelen. Za kamerou stál Glynn Speeckaert.

-kch-