Slovenská rádia se brání proti kvótám

sobota, 24. října 2015, 12:31 Slovensko MediaGuru

Slovenská rádia jsou nespokojená se zaváděním kvót na slovenskou hudbu, obrátí se na EK.

Pánský magazín rebranduje, televize dělají programové změny, Starmedia uspěla na Flemě. Přinášíme další souhrn dění na slovenské mediální scéně za uplynulý týden.

Rádia osloví Evropskou komisi

Soukromá rádia ohlásila, co hodlají podniknout proti kvótám na slovenskou hudbu, jejichž zavedení už podepsal prezident Kiska. „Naše kroky budou směrovat na Evropskou komisi (EK), kde podáme stížnost, protože tato legislativa je v rozporu s právem EU. Zároveň budeme podporovat aktivitu směrem k Ústavnímu soudu, protože tento zákon má dopad na vnitřní trh, který diskriminuje. A potom uvidíme, co bude dál,“ řekl pro Stratégie šéf Asociace nezávislých rozhlasových a televizních stanic Patrik Ziman, který zároveň řídí Fun rádio.

Přesun Horní Dolní Markíze pomohl

Přesun seriálu Horní Dolní ze středečního prime-time na pondělní večer přinesl TV Markíza zatím nejlepší čísla podzimu. Seriál se stal nejsledovanějším pořadem dne, v širší skupině 12+ dosáhl podílu 36 %, v komerční cílové skupině 12-54 se dokonce dostal nad 45 %. Markíza uspěla i se startem pořadu Kredenc, který vysílá v druhém večerním slotu. Stal se druhým nejsledovanějším nezpravodajským pořadem dne s podílem 29 % (12+).

Horna Dolna_sirka

Empresa přivede titul Interview