MFF Karlovy Vary představil vizuál a partnery

úterý, 26. dubna 2016, 15:30 Marketing MediaGuru

51. ročník karlovarského festivalu staví vizuál na tzv. antiselfies, složení hlavních partnerů beze změny.

Zatímco v loňském roce stavěl vizuál Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech na portrétech návštěvníků, letos mu dominují lidé, kteří se před objektivy fotoaparátu schovávají. Tři klíčové vizuály znázorňují hvězdy na tzv. antiselfies, kryjících se před paparazzi. Autorem je již tradičně Studio Najbrt, v čele s designérem Alešem Najbrtem, fotografem Václavem Jiráskem a grafičkou Zuzanou Lednickou.

Kviff51

KVIFF2

KVIFF3

Tradice znělek s významnými osobnostmi filmu bude letos pokračovat připomenutím letošního jubilanta Zdeňka Svěráka. Režie se ujme Ivan Zachariáš. Další letošní jubilantka Jiřina Bohdalová převezme cenu prezidenta MFF Karlovy Vary převezme na 51. ročníku MFF KV.

Složení hlavních partnerů zůstává od loňského roku téměř stejné. ČEZ je opět generálním partnerem. Mezi hlavní partnery figuruje Vodafone i RWE. Oficiálním pojistitelem je Allianz pojišťovna, vozem BMW, kávou Nespresso, drink Finlandia Vodka, šampaňské Moët & Chandon, nealkoholickým nápojem Korunní a make-up artista Douglas. Jedinou změnou sestavy partnerů je výpadek dodavatele elektroniky LG Electronics. 

-stk-