KB mění komunikaci také studentského účtu G2

středa, 10. srpna 2016, 14:10 Reklama MediaGuru

Studentský účet G2 komunikuje jinak na studenty a jejich rodiče.

Po změně svého dlouholetého komunikačního konceptu představuje Komerční banka i novou kampaň pro studentský účet G2. Nová komunikace cílí jednak na studenty středních a vysokých škol, jednak na jejich rodiče. Pro každou cílovou skupinu využívá banka jiné kanály.

Kampaň cílící na studenty staví především na videospotech, které jsou k vidění v online prostředí nebo v podobě sponzorského vzkazu na televizních stanicích Óčko a Prima Cool. Hlavní tváří se stala postava staré babičky, u které je divák alias její vnuk/vnučka na prázdninách. Bizarní práce, se kterými chce pomoci, i z toho vzešlé situace jsou následně propojeny s komunikací benefitů účtu, například účet zdarma, počáteční bonus ve výši 350 korun, slevy na cestovní pojištění nebo inovativní produkty typu touch ID.

Jednotlivé spoty, s výjimkou sponzorského vzkazu, tvoří jeden nepřerušovaný záběr z pohledu vnuka, na nějž navazuje grafický packshot a voiceover.

Pro komunikaci s rodiči jsou využívány vizuály, které jsou k vidění v outdooru a printu. Vyobrazeny jsou na nich klasické hlášky a výmluvy dětí, když žádají o peníze.

KB_G2

Kampaň budou doprovázet další aktivity, jako je soutěž na Instagramu, účast na Youfestu nebo komunikace na interních kanálech společnosti.

Celý koncept kampaně vytvořila agentura Ogilvy One, zejména mladí kreativci, kteří jsou hlavní cílové skupině blízko, případně jsou přímo její součástí. Spot natáčel Šimon Štefanides, student 2. ročníku FAMU. Focení se ujal Igor Zacharov a produkce EmiFilm.

-stk-