Aegis se pustila do filmu a sportovního marketingu

pátek, 18. listopadu 2016, 07:00 Reklama MediaGuru

Mediální agentura chce rozšiřovat svoji činnost na poli koprodukce a doporučování ambasadorů.

Loni založená divize komunikační skupiny Dentsu Aegis Network nazvaná Sport & Entertainment postupně rozšiřuje své aktivity. Nejnověji se podílí na kampani značky Panasonic, v rámci které zajistila ambasadora značky. Pro český trh do ní obsadila hokejistu Tomáše Plekance, pro slovenský trh hokejistu Tomáše Tatara. „Vůbec poprvé jsme byli požádáni o to, abychom pro nějakou kampaň zajistili ambasadora v takovémto rozsahu,“ přiblížila Eva Jandlová, která má vedení  contentové divize na starosti. Spolu s ní se na chodu podílí i projektový manažer Jan Jireček (dříve vedoucí obchodního oddělení České televize). Divize podléhá Petru Chajdovi, CEO skupiny v Česku a na Slovensku.

Fotografování kampaně pro Panasonic, podporující televize 4K, proběhlo v průběhu srpna v Praze. Kreativu kampaně zajistila agentura Lineart, Aegis se podílela zmíněným dodáním tváře kampaně. Kampaň kromě outdooru, je k vidění na internetu, v tisku a probíhá i formou soutěže o podepsané dresy hokejistů. Sport & Entertainment je podle Evy Jandlové v kontaktu s dalšími ambasadory z řad sportovců a zpěváků, které může pro kampaně doporučit a jejich účast v nich zajistit.

plekanec_2

Založení divize se projevilo už v letošním roce některými premiérovými aktivitami skupiny Aegis. Konkrétně jde o filmovou koprodukci, kde se skupina podílela na českých komediích Dvojníci a Jak básníci čekají na zázrak. V rámci této koprodukce zajistila product placement pro Proton Therapy Center, generálním partnerem filmu Dvojníci se pak stal Wurm-ex.

V koprodukční aktivitě chce pokračovat i v příštím roce. Spolupracuje na filmu Miluji Tě modře s plánovanou premiérou v únoru 2017, kde se mají formou product placementu objevit klienti Baileys a Teekanne. Další připravovanou novinkou je chystaná televizní kuchařská show, která by se mohla ve vysílání České televize objevit příští rok na podzim. Sport & Entertainment je také producentem desetidílného dokumentu o kapele Chinaski, který mapuje přípravy nového alba i celého chystaného koncertního turné.

-mav-