Air Bank spotem upozorňuje na rostoucí síť bankomatů

pátek, 10. února 2017, 09:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Od 9. února spustila Air Bank nový televizní spot s pracovním názvem „Znesvěcení“, kterým upozorňuje na rostoucí síť svých bankomatů. Vedle televize bude banka komunikovat také na internetu.

„Mít větší počet bankomatů bylo jedním z nejčastějších přání našich klientů, proto jsme se jim to rozhodli splnit. Dostatek bankomatů je také druhým nejdůležitějším kritériem, podle kterého si lidé vybírají novou banku,“ říká Tomáš Brych, šéf marketingové komunikace Air Bank.

Jen za loňský rok Air Bank svou síť bankomatů zdvojnásobila a dnes jich má už 160. Do konce roku 2018 pak plánuje mít přibližně 350 bankomatů. Všechny bankomaty Air Bank navíc umožňují i bezkontaktní výběry.

O umístění nových bankomatů spolurozhodují i klienti banky. Na připravené online mapě mohou od loňského listopadu označovat, kde by nové bankomaty chtěli mít, případně přidat hlas k místu, které už označil někdo jiný. „Zájem lidí nás příjemně překvapil. Celkem už na mapě označili přes 4000 míst a rozdali přes 20 000 hlasů. A my jsme na oplátku už více než polovinu nových bankomatů od té doby postavili přímo v označených místech nebo jejich blízkém okolí,“ doplňuje Tomáš Brych.

Air Bank spolupracuje v oblasti kreativy s Green Teamem ze skupiny Ogilvy & Mather, média pro ni nakupuje Médea a NeoOgilvy.

-stk-