Obchodní divizi časopisů Mafra řídí Libor Koudelka

pátek, 3. května 2019, 21:15 Tisk, Lidé MediaGuru

Odpovědnost za úsek obchodu časopisů mediální skupiny Mafra převzal Libor Koudelka.

Libor Koudelka, foto: Bauer Media

Libor Koudelka, foto: Bauer Media

Mediální skupina Mafra hlásí další personální změny poté, co loni zakoupila magazínovou společnost Bauer Media a od konce loňského roku ji začala začleňovat pod svá křídla. Řízením obchodu časopisů Mafra byl od začátku května nově pověřen Libor Koudelka, dosavadní ředitel strategického rozvoje Mafra. Do skupiny Mafra přišel Libor Koudelka po akvizici Bauer Media.

V řízení obchodu časopisů Mafra tak Libor Koudelka střídá dlouholetého inzertního ředitele Víta Fialu.

Skupina Mafra se zároveň spojila se společností Mafra Print, přes kterou Mafra právě časopisy Bauer Media kupovala

Libor Koudelka přišel do Bauer Media na podzim 2013 z konkurenční skupiny Burda Praha, kde zastával přes dva roky post výkonného ředitele. Před tím pracoval téměř deset let v tehdejším vydavatelství Hachette Filipacchi 2000 jako finanční ředitel. Také v Bauer Media zastával post finančního  ředitele a významně přispěl k úspěšným výsledkům Bauer Media před akvizicí (psali jsme o nich například zde).

Z dřívějšího Bauer Media odešli po začlenění do Mafry z vedení časopisů také projektová manažerka Ivana Sochůrková, odpovědná za příběhové tituly, šéfredaktor Michal Brož, do jehož kompetence patřily televizní tituly, a publisherka Lada Rudovská ze segmentu lifestylových titulů. Na začátku roku opustila post ve vedení také Karin Vedrová, bývalá generální ředitelka. Podle neoficiálních informací měly odejít také desítky řadových zaměstnanců.

-mav-