Kärcher startuje v březnu novou kampaň Garden

pátek, 26. února 2021, 07:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kärcher se v jarní kampani zaměří na komunikaci svých produktů na zahradu.

Zdroj: Kärcher

Zdroj: Kärcher

Společnost Kärcher přichází v březnu s novou kampaní Garden pro své bateriové produkty na zahradu. Komunikace zobrazuje akčním způsobem konkrétní lidi, kteří se starají o zahradu a vytváří z ní své vlastní království. Myšlenka navazuje na loňskou kampaň „Wow“. Imageovou reklamu doplňuje akční pobídka – speciální akce, kdy k zahradní aku technice Kärcher 18 V přidává speciální baterii s rychlonabíječkou v hodnotě 2 690 Kč za jednu korunu. 

Kampaň startuje na začátku března. K vidění bude v televizi na stanicích Nova, Prima i České televizi, kde budou nasazeny 15s image spoty a 10s akční spoty. Součástí je i online komunikace, jež využije kombinace dynamických a statických bannerů, brandingu i PR článků. Dále bude kampaň probíhat na sociálních sítích a v tisku, kde bude kombinovat inzerci s PR. Podpora bude probíhat i u obchodních partnerů.

Autorem původního imageového spotu je spolu se svým týmem Ulrich Lützenkirchen, výkonný kreativní ředitel společnosti Antoni Boost. Režie se ujal Paul Ward. Mediální mix a následný nákup médií připravila MediaCom Praha.   

-stk-