tv vysilani

Co přináší spojení HbbTV reklamy a programatiku

O propojení hybridní reklamy a programatického nákupu se mluvilo na Dni programatiky. celý článek »

time-warner-inks-deal-with-snapchat

Time Warner dodá Snapchatu exkluzivní obsah

Chatovací aplikace a mediální konglomerát uzavřely dohodu, jejíž hodnota údajně dosahuje 100 mil. USD. celý článek »

petr-danes

Petr Daneš: Pět tipů, jak na nativní reklamu

Manažer výtěžnosti reklamního prostoru Seznam.cz Petr Daneš radí, jak pracovat s nativní reklamou. celý článek »

raykurzweil_cannes

PHD představila knihu o soužití lidí s technologiemi

Mediální agentura PHD představila na reklamním festivalu v Cannes novou knihu Merge. celý článek »

adidas

Cannes Lions: Adidas svou značku kontrolovat nechce

Přinášíme reportáž z Cannes Lions. Strojové učení rozšiřuje uplatnění. Smysl značek je klíčový. celý článek »

gdpr_panel

I retargeting bez souhlasu uživatele je porušením GDPR

Souhlas s využitím osobních údajů pro marketing musí být jednoznačný, konkrétní a srozumitelný. celý článek »

google-search

Nejdražší slova v Googlu mají půjčky a pojištění

Vyplývá to ze srovnání cen za loňský rok, který provedla agentura PerformicsB2BGroup. celý článek »

CME_Mainusch_delNin

CME odměnila své šéfy za loňský rok

Generální ředitelé firmy, která vlastní televizi Nova, získali odměny za rok 2016. celý článek »

socialni media

Jak sledují média uživatelé Seznamu, FB a YouTube

Přístup k tradičním audiovizuálním médiím není u uživatelů těchto webů stejný. celý článek »

jaroslavavalova

Siko: Pro náročné klienty jsme vytvořili novou značku

K oslovení velmi náročných zákazníků jsme založili Elite Bath, říká Jaroslava Valová ze Siko. celý článek »

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.