TV Šlágr TV prodává reklamu, chce využít situace na trhu TV Na trhu, kde se nedostává GRPs, může být televize s podílem 1,5 % zajímavá, říká Robert Kvapil, který Šlágr TV obchodně zastupuje. TV pondělí 22. dubna 2013
Tisk Martínek zástupcem šéfredaktora LN, přichází i Mařík Tisk Novým zástupcem šéfredaktora Lidových novin bude Dalibor Martínek, ekonomiku povede David Mařík. Tisk pondělí 22. dubna 2013
TV Nedělní večer ovlivnil hokej, nejsledovanější detektivka TV Detektivní příběh s Janem Kanyzou dosáhl v neděli večer nejvyšší sledovanosti mezi diváky nad 15 let. TV pondělí 22. dubna 2013
Aktuality Od září ze silnic zmizelo 165 "černých" billboardů Aktuality Aktuality pondělí 22. dubna 2013
TV Nová soutěž Zlatý časy! nestačila na romantickou komedii TV ČT1 nasadila na sobotní večery novou retro soutěž Zlatý časy!, sledovalo ji více než 700 tis. diváků starších 15 let. TV neděle 21. dubna 2013
Marketing Punc tištěného slova v designu obalů Marketing Jak lze využít lahví nebo kelímků jako reklamních médií pro tištěnou reklamu? Podívejte se v obrazové galerii. Marketing neděle 21. dubna 2013
TV Vyprávěj jediným pořadem večer nad milionem TV Pořady Vyprávěj a Všechnopárty byly v pátek po 20. hodině nejsledovanější mezi diváky staršími 15 let. TV sobota 20. dubna 2013
Reklama Značka Mini nechce být normální Reklama Jakými způsoby se slavné automobilce daří při budování značky naplňovat svá hesla „Not Normal“ a „Creative Use of Space“? Reklama sobota 20. dubna 2013