Čím lépe zákazníka znáte, tím lépe mu cokoliv prodáte. Tímto heslem se začaly řídit nejvýznamnější světové vyhledávače na cestě za téměř "dokonalým" cílením reklamy.
Není novinkou, že marketingoví specialisté se odjakživa zajímali o zvyky a chování "svých" zákazníků, přičemž získané informace se pak využívaly k různým formám marketingové komunikace.
Prohřešky v grafickém designu by se daly rozdělit do několika skupin. Prohřešky technické, vyplývající z grafikovy neznalosti (většinou typografických) pravidel, prohřešky stylové a prohřešky koncepční.
Minule jsme se podívali na faktory, které ovlivňují účinnost tiskových formátů.
V dalším článku se podíváme na kombinace velikosti a pozice inzerátu na stránce.
Word of Mouth (WOM) není třeba zdlouhavě představovat. Lidé pohybující se ve vodách marketingu moc dobře znají, tento svým způsobem agresivní postup šíření informací.