Všechny články
Komentáře na Google News jako nástroj pro budování reputace
Google News, automatický agreagátor zpráv shromažďující příspěvky z internetových stránek zpravodajských médií, spustil na svém webu nový nástroj pro publikování komentářů speciálně vymezenou skupinou čtenářů.
Marketéři všech zemí - zabte se!
“Zabte se, vy, co děláte reklamu, jste děti Satana a není vám pomoci,“ říká Bill Hicks v téhle scénce. „Jo, vy si myslíte, že tahle nasranost na marketing je jen další forma marketingu, ale to se pletete...myslím to vážne, jste svině, které dávají jed dětem do jídla, aby dobře spaly...“
Případová studie: Ekonometrický model značky vína
Background: Klient – evropský výrobce vína, představil agresivní kampaň se silnými váhami v TV, a to v sektoru s celkově relativně nízkými reklamními investicemi a majoritou reklamní komunikace v printu nebo v outdooru.
Competitive intelligence – získávání informací o konkurenci
Competitive intelligence je jeden z pojmů, který málokdo zná, ale téměř všichni „naplňujeme jeho skutkovou podstatu“. Znamená „konkurenční zpravodajství“ – resp. (česky) získávání informací o konkurenci.
Jak se rodil Pardál aneb nové budějovické stříbro
Budějovický Budvar uvedl v březnu na trh nové světlé výčepní pivo Pardál. Na jeho přípravě podíleli právě ti, pro které je pivo určeno a úspěch na jihu Čech, kde se značka testovala jí pravděpodobně otevře cestu do zbytku republiky.