pr-v-digitalni-ere-2017

PR v digitální éře: Nebojte se bláznivých nápadů

Lhaní či nespolehlivost mohou PR agenturám zavřít dveře, zaznělo na konferenci PR v digitální éře. celý článek »

prklub

Krizová komunikace: Když stahujete produkt z prodeje

V krizové komunikaci se hraje o čas. Vyplatí se, když je člověk co nejvíce připraven. celý článek »

4-foto-2

Pět tipů, jak v magazínu prezentovat produkty

Přinášíme tipy, jak v magazínu prezentovat produkty a neztratit přitom pozornost čtenáře. celý článek »

absolutnivitez

Cena PR: Absolutním vítězem je kampaň České mincovny

Absolutním vítězem České ceny za PR je kampaň České mincovny, nejvíce cen má skupina Konektor. celý článek »

publicrelations

Čisté příjmy PR agentur loni klesly na 638 mil. Kč

České PR agentury v roce 2016 utržily 1,12 miliardy korun, ukazuje výzkum APRA. celý článek »

cesko-v-datech_screenshot1

Fénix: Cena za content strategii pro Česko v datech

Fénix content marketing vyhlásil vítěze, nejlepší content marketingovou strategií je Česko v datech. celý článek »

vadimpetrov

Zlatý středník: Nejvíce cen KPMG, v Síni slávy Petrov

Soutěž Zlatý středník rozdala letos 14 prvních míst a čtyři Grand Prix. celý článek »

smartphone-microphone

Technologické vychytávky dnešního PRisty

Práce PRisty v současnosti mnohdy vyžaduje i dovednosti nad rámec klasického PR. celý článek »

stevedunn

Jak se připravit na PR krizi v digitálu v 10 krocích

Návod, jak si poradit s krizovou komunikací na sociálních sítích, ukázal odborník na PR Steve Dunne. celý článek »

prklub

Firemní obsah směřuje ke zjednodušování

Firemní média tíhnou postupně k jednoduchosti, zkracování textů a vizualizaci. celý článek »

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.