prklub

Firemní obsah směřuje ke zjednodušování

Firemní média tíhnou postupně k jednoduchosti, zkracování textů a vizualizaci. celý článek »

Evropa 2_Ranni show

Jak PR, digitál a rádio „vrátily“ Šilhánovou na E2

Případová studie stanice Evropa 2 o propojení rádia a digitálu k PR komunikaci. celý článek »

knihy

Knihy 2016 o médiích, marketingu a PR

Přinášíme výběr letošních knižních novinek, které mohou být užitečné v médiích, marketingu a PR. celý článek »

personalie

Personální změny roku v marketingu, reklamě a PR

Přinášíme přehled nejdůležitějších personálních změn roku v marketingu, reklamě a PR. celý článek »

PRSummit2016

PR Summit: Nejvíc fungují lidské vztahy s novináři

PR je potřeba dělat tak, aby to bavilo všechny zúčastněné, zaznělo na letošním PR Summitu. celý článek »

PR 2016

PR v digitální éře: Bez nápadu nelze uspět

O tom, jak mohou být firmy a agentury úspěšné v PR komunikaci, se ve středu diskutovalo v Praze. celý článek »

CSR

Nefinanční reporting může zlepšit přístup k CSR

Nefinanční reporting může v Česku přispět k odpovědnému podnikání i správnému pojetí CSR. celý článek »

CCPR

Absolutní vítěz České ceny za PR je aplikace ČEZu

Absolutním vítězem letošního ročníku Ceny PR je ČEZ, nejvíce ocenění si odnesla AMI. celý článek »

Ceska televize

ČT se ohradila proti krizové komunikaci TV Prima

ČT se nelíbí, že Prima se ve své krizové komunikaci vymezuje vůči televizi veřejné služby. celý článek »

Smart PR

Průzkum: Neziskovky vidí rezervy v komunikaci

Jako nejčastější překážku k jejímu rozvoji uvádějí nedostatek finančních prostředků. celý článek »

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.