Odložená TV sledovanost je v Česku vyšší než v Evropě
V Česku je procento odložené televizní sledovanosti vyšší, než je evropský průměr, ukazují data.
6/4/2025 7:00:00 AMV Česku je procento odložené televizní sledovanosti vyšší, než je evropský průměr, ukazují data.
6/4/2025 7:00:00 AMKonkrétní dopady zavedení měření TV sledovanosti mimo domov popisuje na základě polské zkušenosti Wojciech Kowalczyk v rozhovoru Atmedia expert talks.
5/30/2025 12:25:00 PMMěření televizní sledovanosti se rozšíří o sledovanost ve druhých domácnostech a na veřejných místech. Jde o významný krok, kterým se projekt TV měření posouvá na novou úroveň.
4/22/2025 7:00:00 AMATO podepsalo kontrakt na realizaci mobilního měření TV sledovanosti s agenturou ResSolution Group.
4/14/2025 9:40:00 AMResSolution Group si nechala otestovat řešení na mobilní měření médií. Lze ho využít pro měření v domácnosti i mimo ně. Učinila tak v souvislosti s tendrem ATO na měření sledovanosti mimo domov.
3/25/2025 7:25:00 AMStanice České televize zůstaly v roce 2024 nejsledovanější v univerzální divácké skupině starší 15 let. K výsledku pomohl sportovní rok a divácký zájem o domácí hokejový šampionát.
1/2/2025 7:55:00 AMAkce pro diváky i obchodní partnery a rovněž i reklamní spot si v rámci oslav Světového dne televize připravily tuzemské stanice.
11/21/2024 10:00:00 AMAsociace televizních organizací, která je zadavatelem projektu měření televizní sledovanosti, ho zamýšlí rozšířit o lokality mimo domov. V průběhu podzimu vyhodnotí nabídky od výzkumných agentur.
10/14/2024 7:10:00 AMOperátor České Radiokomunikace na konferenci Digimedia 2024 oznámil, že vyjma jedné televizní pozice už je prostor v celoplošných DVB-T2 multiplexech vyprodán.
6/13/2024 5:20:00 PMNegativní vztah české společnosti k reklamě se promítá i do cílené reklamy. Více než třetině dokonce vadí, ukázal výzkum Nielsen a ResSolution Group.
6/5/2024 12:05:00 PM