Kaspen začíná měřit, jak různé segmenty pracují se značkou
Kaspen/Jung von Matt spouští Brand Performance Index, s nímž bude měřit šest průmyslových segmentů.
12/2/2024 7:05:00 AMKaspen/Jung von Matt spouští Brand Performance Index, s nímž bude měřit šest průmyslových segmentů.
12/2/2024 7:05:00 AMNovou kampaní chce dodavatel energií Yello podpořit povědomí o značce.
10/8/2024 10:45:00 AMV rámci kampaně na mobilní aplikace začíná Orlen využívat i sound branding.
9/16/2024 2:20:00 PMDo agentury Kaspen/Jung von Matt přišly tři nové tváře: idea maker Michaela Ferstlová, designérka Zuzana Szok a account manažerka Barbora Talknerová.
9/4/2024 6:45:00 AMNová síť maloobchodních prodejen Bonveno plánuje kromě otevírání nových poboček i spuštění mobilní aplikace a vlastní e-shop.
2/6/2024 7:20:00 AMAgentura Kaspen má nového majitele, stal se jím Tomáš Kopečný. Do vedení agentury přichází Barbora Hájková.
9/19/2023 9:05:20 AMIkea spouští dlouhodobou kampaň na téma cirkularity. Cílem je opětovné používání nábytku.
2/17/2023 3:00:03 PMPojišťovna Pillow uvádí svou první televizní kampaň. Pomocí polštářové animace vypráví příběh, vystavěný na spojení pojišťovny, polštáře a klidného spánku.
2/2/2023 7:10:37 AMKofola spouští svou tradiční vánoční reklamu s prasátkem. Představí i limitovanou edici s příchutí cukroví.
11/22/2022 10:50:17 AM