Big Shock! na Twitchi představil limitku Call of Duty
Energetický nápoj Big Shock! uvedl na trh novou limitovanou edici vytvořenou k příležitosti vydání Call of Duty: Modern Warfare II.
3/8/2023 7:15:44 AMEnergetický nápoj Big Shock! uvedl na trh novou limitovanou edici vytvořenou k příležitosti vydání Call of Duty: Modern Warfare II.
3/8/2023 7:15:44 AMŠéfem kreativního oddělení agentury Story TLRS se stává Jiří Markvart.
11/29/2022 7:25:48 AMZnačka Vital Proteins si pro uvedení beauty kolagenu na český trhu zvolila cestu influencer marketingu.
10/29/2022 7:50:18 AMSlužba Nextbike se v kampani motivovala Čechy k jízdě na kole. Za ujeté kilometry mohli získat ceny.
8/21/2022 7:25:40 AMDětská výživa Kendamil chce kampaní bořit stereotypy spojené s rodičovství.
6/26/2022 7:50:41 AMKampaní chce Grohe edukovat širokou veřejnost o tom, jaké úsilí stojí za výsadou pitné vody.
5/10/2022 6:30:23 AMTyčinku Orion Pribináček nebo novinky z portfolia Studentské pečeti podpoří nová kampaň značky Orion.
2/17/2022 6:50:25 AMSociální sítě značky energetického nápoje Big Shock! nově spravuje agentua Story TLRS.
2/6/2022 8:25:51 AMAmnesty International ve své kampani opět lidi přesvědčuje, aby místo zbytečných zpráv napsali dopis, který může zachránit lidský život.
11/5/2021 1:15:22 PMKreativní agentura Story TLRS začala pro obchodní řetězec Kaufland tvořit obsah na sociální síti TikTok.
10/11/2021 11:40:35 AM