Sport Alive: Velké značky spojují se sportem byznys i fanoušky
Sport není jen o logu na dresu, ale o emocích, důvěře a příbězích, které propojují značky s lidmi, vyplynulo z letošního ročníku konference Sport Alive.
10/13/2025 1:05:00 PMSport není jen o logu na dresu, ale o emocích, důvěře a příbězích, které propojují značky s lidmi, vyplynulo z letošního ročníku konference Sport Alive.
10/13/2025 1:05:00 PMOMD Czech a Manifesto Market spouštějí netradiční spolupráci pro značku Renault. Inovovaný model R4 oživí pražský Anděl.
10/8/2025 2:15:00 PMZačíná 59. ročník Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary a s tím nejen přehlídka filmů, ale i partnerských aktivací.
7/4/2025 7:10:00 AMFestivalovou aktivaci letos využívají nejen nápojářské společnosti, ale i automobilky, banky a nově také retaileři.
6/20/2025 7:05:00 AMTesco se poprvé objevilo na Rock for People. Festivalová prodejna zaujala návštěvníky i sociální sítě.
6/18/2025 8:55:00 AMKofola vyzývá v nové kampani k seznamování naživo. I letos nabídne značka možnost svatby na vybraných festivalech, nově zapojí Amorky.
5/5/2025 10:15:00 AMKinley na trh přináší novinku s příchutí hroznů a bezinky. Podporuje ji kampaní i soutěží o zájezd do Champagne.
7/25/2024 11:20:00 AMI letos Kofola oddává na letních festivalech páry, pro nezadané připravila seznamku.
7/18/2024 6:50:00 AMMezinárodní filmový festival Karlovy Vary zahajuje svůj 58. ročník, jeho partneři lákají na celou řadu aktivací.
6/28/2024 3:00:00 AMAktivace partnerů na hudebních festivalech dalece přesahují chilli out zóny s logem. Připravují edukační aktivity, vodní biotop, seznamku pro nezadané či rovnou svatební obřady.
6/22/2024 7:30:00 AM