OmniConnect: Pozornost je novou měnou komunikace
V marketingu, reklamě i PR se pozornost stala novou měnou. Jak pozornost získat, udržet a jak s ní pracovat, řešila konference OmniConnect 2024.
4/26/2024 6:45:00 AMV marketingu, reklamě i PR se pozornost stala novou měnou. Jak pozornost získat, udržet a jak s ní pracovat, řešila konference OmniConnect 2024.
4/26/2024 6:45:00 AMTyp mediální platformy, na které se reklamní sdělení objevuje, ovlivňuje pozornost k reklamě podstatněji než její kreativa, uvedla na setkání OmniConnect Karen Nelson-Field.
4/22/2024 7:00:00 AMDruhý ročník konference OmniConnect se bude věnovat pozornosti a tomu, jak přístup zohledňující pozornost ovlivňuje kreativu, způsob komunikace a mediální plánování.
4/9/2024 11:40:00 AMV nové kampani měří Generali Česká pojišťovna pozornost uživatelů v online prostředí napříč všemi nákupními typy.
3/28/2024 11:50:00 AMPrémiový reklamní prostor v mobilních hrách začíná nabízet na českém trhu a v celém regionu CEE platforma Evolution. V regionu spolupracuje s agenturou Hullabaloo.
3/13/2024 11:55:00 AMKooperativa ve spolupráci s platformou Teads a mediální agenturou PHD začala měřit pozornost uživatelů v online reklamní kampani.
1/3/2024 5:00:00 PMIn-feed reklama nabízí zadavatelům možnost oslovit zákazníky efektivním reklamním formátem, který je v českém online prostředí neokoukaný, píše Pavel Ctibor.
8/8/2023 7:35:59 AMPro značky přestává být nejtěžší zaujmout zákazníky, ale udržet si jejich pozornost a loajalitu, ukázala mimo jiné konference Content First.
5/30/2023 5:10:03 PMPozornost hraje klíčovou roli v efektivitě reklamních sdělení. Investice do reklamy na dražších mediálních platformách s vyšší pozorností se proto podle studie WARC vyplatí.
4/7/2023 7:30:34 AMOptimalizace zaměřená na pozornost pomáhá marketérům budovat povědomí o značce a vede k lepší zapamatovatelnosti u zákazníků.
2/16/2023 12:55:08 PM„Ani oko nevidělo, ani ucho neslyšelo...“ Reklama, kterou nikdo nezaznamená, bude těžko úspěšná. Právě na faktor pozornosti staví nový přístup mediálního plánování označovaný jako attention planning. Jeho souvislosti přibližuje Pavol Lukáč z Omnicom Media Group.
1/16/2023 12:30:53 PM