Trendy, které letos ovlivnily marketing na českém trhu
Přinášíme přehled toho nejdůležitějšího, co v letošním roce ovlivnilo marketing na tuzemském trhu.
12/30/2024 8:25:00 AMPřinášíme přehled toho nejdůležitějšího, co v letošním roce ovlivnilo marketing na tuzemském trhu.
12/30/2024 8:25:00 AMDíky nabídce v prémiových, ekologických a bio segmentech si mnoho spotřebitelů ani neuvědomuje, že volí při nákupu privátní značky.
11/14/2024 9:45:00 PMZavádění nových technologií do retailu není snadné, ale nakonec se vyplatí. I to zaznělo k automatizaci a využití umělé inteligence na letošní konferenci Retail Summit.
4/2/2024 7:05:00 AMAž 47 % českých spotřebitelů je naštvaných na obchodníky i výrobce, zaznělo na letošním Retail Summitu.
3/27/2024 7:15:00 AMPodíl privátních značek na celkových tržbách rychloobrátkového zboží se loni meziročně zvýšil z 24 % na 26 %, ukazují to data agentury NielsenIQ.
2/13/2024 7:10:00 AMVětšina Čechů stále šetří. Vyhledávají slevy i privátní značky. V promocích se v roce 2023 prodalo podle NielsenIQ 66 % zboží.
1/12/2024 7:20:00 AMKonference Retail in Detail: Digitech se zaměřila na automatizační postupy v retailu a využití nástrojů umělé inteligence. Pomohou jak prodejcům, tak zákazníkům, shodli se vystupující.
10/25/2023 12:10:45 PMPapírové akční letáky dodávané potravinářskými řetězci do poštovních schránek ztratily letos své dominantní postavení.
9/11/2023 7:15:06 AMLagardère Duty Free se ve své letní kampani snaží navodit atmosféru pohody už tam, kde cesta na dovolenou začíná.
6/24/2023 8:10:23 AMChceme, aby nás lidé ve všech krajích vnímali jako svou lokální značku, která zná jejich opravdové potřeby, říká marketingový ředitel Košíku Jan Vašíček.
5/3/2023 11:25:02 AM