Co čeká mediální giganty? Turbulentní změny a akvizice
Velké mediální firmy mohou zásadně přeskupovat svá portfolia, odhaduje na základě aktuálního vývoje Erika Luzsicza.
10/6/2024 7:50:00 AMVelké mediální firmy mohou zásadně přeskupovat svá portfolia, odhaduje na základě aktuálního vývoje Erika Luzsicza.
10/6/2024 7:50:00 AMDruhé čtvrtletí letošního roku přineslo pokračující mírný vzestup v oblasti e-commerce.
7/11/2024 11:00:00 AMInfluencer marketingu věří zadavatelé stále více, raději dnes spolupracují s menšími influencery a do přípravy zapojují i AI. Influencer marketing přitom stále roste, naznačují tuzemské i globální odhady.
4/23/2024 6:05:00 PMTrh s přírodními a ekologickými kosmetickými přípravky v posledních letech vzrostl o více než sedm procent.
10/3/2023 2:15:25 PMČeský trh tak ustál pandemickou krizi lépe než v řadě jiných zemí, píše ve svém komentáři a výhledu Daniel Janeček ze společnosti PwC.
9/14/2021 12:15:53 PMPolský trh s televizní reklamou se po loňském snížení otřepal a letos by měl dosáhnout několikaprocentního růstu, zaznělo v další části expertního rozhovoru Atmedia.
9/6/2021 4:50:07 PMPandemie podnítila růst online prodejů potřeb pro domácí zvířata. Trh vlivem rychlého růstu a návazných investic směřuje ke konsolidaci, zaznělo na konferenci Friends of Pets.
9/6/2021 12:20:31 PM