Burda Praha prodala portál Hrej.cz firmě Xzone
Mediální dům Burda Praha se rozhodl odprodat online herní portál a magazín Hrej.cz
společnosti Xzone, která provozuje stejnojmenný internetový obchod a síť prodejen
se zaměřením na počítačové a konzolové hry.
„Burda Praha se plně zaměří na zhodnocení digitálního potenciálu lifestylových brandů a chce se soustředit na investice do vývoje spojeného s poskytováním prémiového obsahu,“ zdůvodnila Petra Fundová, generální ředitelka společnosti Burda Praha.
Oba subjekty se dohodly, že Burda Praha bude i nadále obchodovat 50 % reklamního
prostoru Hrej.cz svým obchodním partnerům, a to po dobu dalšího jednoho roku od 1. 11. 2016. „Inzertní aktivity Burdy v rámci Hrej.cz tak nebudou po uvedené období nikterak dotčeny,“ upřesnila inzertní ředitelka Anna Říhová.
Herní portál Hrej.cz nabízí články, recenze a další obsah ze světa her a digitální zábavy.
Web pokrývá herní platformy současnosti, a každý týden přináší živé herní
videopřenosy. Průměrná měsíční návštěvnost je 82 tis. návštěvníků, web generuje
v průměru přes 1,45 mil. pageviews.
-mav-