Kampaň Raiffeisen spořitelny paroduje kutilské pořady

pondělí, 02. března 2015, 08:15 Reklama MediaGuru

Raiffeisen stavební spořitelna po třech letech opouští animovanou reklamu.

Raiffeisen stavební spořitelna začátkem března startuje svou novou kampaň se sloganem „Takhle tedy ne“ na podporu úvěru na rekonstrukce – REKOpůjčka. Po třech letech opouští čistě kreslený svět a přivádí na scénu bláznivého kutila, který své bydlení rekonstruuje osobitým způsobem. Maskot Felix v komunikaci zůstává.

„Češi jsou národem kutilů a ve spoustě případů ne tak ledajakých. Právě téma samozvaného kutilství ve své nejextrémnější podobě se stalo hlavním motivem naší nové kampaně, která ve velké míře pracuje s nadsázkou a vtipem,“ vysvětluje Lukáš Kopecký, ředitel marketingu Raiffeisen stavební spořitelny.

Kampaň poběží během března a dubna v televizi, outdooru, na internetu a na pobočkách. Později se připojí i regionální periodika a rozhlasové stanice.

Televizní spoty parodují zahraniční i domácí kutilské pořady, kde zanícený moderátor a inovátor v jedné osobě prezentuje své vychytávky a provizoria. V prvních dvou spotech, které se na kanálech Nova a Prima v průběhu jara objeví, se bude nekonvenčně opravovat sprcha a zateplovat.

V rámci outdooru využije atypických formátů bigboardu a tramvajové zastávky.

RSTS_A1_2

RSTS_A1

Autorem konceptu je agentura Saatchi & Saatchi. Nákup médií zajišťuje ZenithOptimedia.

-kch-