TV Proč je případ Bartošové mediálně atraktivní... TV Nejde jen o pokleslý obsah. Roli hrají také zpravodajské hodnoty, archetypální postavy příběhu a česká záliba v černém humoru. TV neděle 4. srpna 2013
Aktuality Newsweek koupila firma International Business Times Aktuality Aktuality neděle 4. srpna 2013
Reklama Tally Weijl cílí na mladé dívky a sebevědomé ženy Reklama Podobnost loga firmy s emblémem Playboye vytváří spolu se sloganem „totally sexy“ zajímavou image její cílové skupiny. Reklama neděle 4. srpna 2013
TV Speciál o Bartošové pořadem s nejvíce diváky na TV BAR TV Páteční večerní sledovanost vyšla nejlépe seriálu Chalupáři a Výměně manželek. TV Barrandov uspěla se speciálem o Ivetě Bartošové. TV sobota 3. srpna 2013
Internet & Mobil Reklama Jaké reklamy by vyhrály v Cannes podle YouTube? Internet & Mobil Reklama YouTube sestavil verzi nejvíce povedených a oblíbených reklamních spotů na serveru. Internet & Mobil sobota 3. srpna 2013
Outdoor euroAWK má kontrakt v metru na dalších pět let Outdoor Outdoroová společnost euroAWK bude prodávat CLV v metru dalších pět let, smlouvu má do r. 2018. Outdoor pátek 2. srpna 2013