Outdoor JOJ investovala do ovládnutí českého outdooru 890 mil. Outdoor Podíly v českém outdooru získala slovenská společnost JOJ Media House za přibližně 35 mil. euro. Outdoor pondělí 22. července 2013
Tisk Forbes pokračuje v expanzi, jde do Maďarska Tisk Vydavatel slovenské a české edice magazínu Forbes vstupuje do další středoevropské země. Tisk pondělí 22. července 2013
TV Speciál TN o Bartošové byl druhým pořadem večera TV Speciál TN věnovaný případu Bartošová byl druhým nejsledovanějším nedělním večerním pořadem. TV pondělí 22. července 2013
TV V sobotu večer vítězil televizní archiv TV Střihový pořad s Felixem Holzmanem získal nejvyšší pozornost diváků starších 15 let. TV neděle 21. července 2013
TV Tradiční seriál Chalupáři je divácky stále úspěšný TV Prázdniny ovlivnily páteční sledovanost. Z večerní nabídky volili diváci nejčastěji Chalupáře. TV sobota 20. července 2013
Outdoor Hodnocené outdoorové kampaně v červnu Outdoor Odborná porota hodnotí kampaně, které se objevily v outdoorových médiích v letošním červnu. Outdoor sobota 20. července 2013
Aktuality Hamé zapojila spotřebitele, prodává jejich recepty Aktuality Aktuality pátek 19. července 2013