Garnier ukazuje šílená řešení při problémech s vlasy
V nové kampani Garnier ukazuje, jak šílené věci jsou lidé schopni dělat, když mají problémy s vlasy.
3/8/2024 2:55:00 PMV nové kampani Garnier ukazuje, jak šílené věci jsou lidé schopni dělat, když mají problémy s vlasy.
3/8/2024 2:55:00 PMInfluencerské aktivity pro všechny značky v České republice, na Slovensku a v Maďarsku obstarají agentury WS Czech a AMI Communications Slovakia.
12/4/2023 12:30:29 PMVe dvou výběrových řízeních si společnost L’Oréal vybrala na mediální a digitální spolupráci Publicis Groupe.
1/12/2023 7:15:59 AMZnačka vlasové kosmetiky se pustila do budování svého metaverza, pro avatary vytvořila první sérii účesů.
1/9/2023 7:20:12 AMMatrix, americká značka profesionální kosmetiky, uspořádala na smíchovské náplavce Matrix BBQ party.
9/15/2022 7:05:36 AML’Oréal se svou značkou profesionální vlasové kosmetiky Matrix chce motivovat studenty z učilišť, aby se věnovali oboru.
4/23/2022 7:50:04 AMPo dobu tří let bude agentura Extroverts pracovat na digitálních aktivitách společnosti L’Oréal.
7/14/2021 7:20:49 AMZnačky vlasové kosmetiky L’Oréal Professionnel, Kérastase a Redken vyzývají lidi, aby si užili chvilku jen pro sebe, například u kadeřníka.
7/1/2021 5:10:21 PMRozšířená realita při nakupování hraje čím dál větší roli. Zkušenost s ní pozitivně ovlivňuje nákupní rozhodování.
6/9/2021 7:40:36 AMWMC/Grey si v letošním roce připsala čtyři nové klienty. Zároveň se jí podařilo prodloužit a rozšířit některé stávající spolupráce.
5/14/2021 7:30:48 AM