Lidl z řetězců dává do reklamy nejvíc, vede i ve frekvenci nákupů
Data zohledňují tržní kategorii z pohledu hrubých výdajů do reklamy v ceníkových cenách a informaci o nákupu u jednotlivých značek řetězců.
6/12/2025 10:50:00 AMData zohledňují tržní kategorii z pohledu hrubých výdajů do reklamy v ceníkových cenách a informaci o nákupu u jednotlivých značek řetězců.
6/12/2025 10:50:00 AMDo digitální reklamy směřují v Evropě dvě třetiny reklamních investic. Většina evropských zemí loni zaznamenala dvouciferný růst výdajů do digitální reklamy, shrnuje nová zpráva IAB Europe.
5/25/2025 8:20:00 AMMarketéři stojí letos před otázkou, jak dosáhnout růstu bez navyšování rozpočtů. Klíčovou odpovědí se zdá být produktivita podpořená technologiemi, zejména AI a datovou analytikou.
5/21/2025 3:25:00 PMInvestice do marketingové komunikace na českém trhu se v loňském roce podle expertního odhadu zvýšily o 3,3 %. Oproti předchozímu roku růst investic zpomalil, vyplývá z nových data AKA.
5/19/2025 12:05:00 PMČeská televize nemusí díky přijaté mediální novele omezovat výrobu nebo přistupovat k dalšímu propouštění.
5/19/2025 7:10:00 AMOd roku 2006 se hodnota žebříčku Global Top 100 zvýšila o více než 9,3 bilionu dolarů a aktuálně dosahuje 10,7 bilionu dolarů.
5/16/2025 7:25:00 AMFirma IFIS Akvizice II, která investuje do reorganizace a vlastní licenci na vysílání TV Barrandov, měla přejít pod společnost S-24 holding Jana Čermáka.
5/12/2025 1:40:00 PMMediální skupina CME, pod kterou patří i tuzemská TV Nova, pokračuje v digitální transformaci a postupně mění skladbu svých příjmů. V zemích, kde působí, ale neuplatňuje čistě centrální strategii, popisuje Klára Brachtlová, Deputy CEO skupiny CME.
5/2/2025 9:40:00 AMOnline reklama v roce 2024 dosáhla 64 miliard korun, což představuje meziroční nárůst o 7,5 %. Vyplývá to z pravidelných ročních údajů profesního sdružení SPIR.
4/28/2025 12:00:00 PMČeská tenistka Karolína Muchová je tváří kampaně Direct Pro a stala se zároveň investorkou tohoto fondu.
4/14/2025 1:00:00 PM