Zlatý středník ocenil nejlepší firemní periodika

středa, 22. dubna 2015, 21:26 Aktuality, PR MediaGuru

Na středečním slavnostním večeru vyhlásil PR Klub výsledky třináctého ročníku Zlatého středníku. Do letošní soutěže bylo stejně jako loni přihlášeno více než sto firemních publikací.V patnácti různých kategoriích bylo rozdáno celkem dvanáct prvních míst.

Po dvou prvních cenách si odnesl Institut pro památky a kulturu, který bodoval se svým čtvrtletníkem i výroční zprávou, Rodinný pivovar Bernard, jenž zvítězil v kategoriích Nejlepší B2C časopis a noviny a Nejlepší firemní periodikum v sektoru retail a FMCG, a nakonec Škoda Auto, jež byla oceněna za svou kampaň Milionová kampaň v kategoriích Inovativní a netradiční formy komunikace a a Nejlepší intranet a on-line řešení interní komunikace. Podobně bodoval už jenom T-Mobile s časopisem Echo, který si odnesl jednu první a jednu druhou cenu, a Gumex s časopisem Géčko, který získal první a třetí místo.

Některé z vítězných periodik soutěže Zlatý středník

Vlastni cestou
Vítěz v kategorii Nejlepší B2C časopis a noviny časopis a také v sektoru retail a FMCG Vlastní cestou Rodinného pivovaru Bernard
Plastia
Vítěz v kategorii Nejlepší B2B časopis a noviny Made in CZ společnosti Plastia
Vítěz v kategorii Nejlepší elektronické periodikum / newsletter Zpravodaj SZPI
Vítěz v kategorii Nejlepší elektronické periodikum / newsletter Zpravodaj SZPI

Do síně slávy Zlatého středníku byla uvedena Jitka Vysekalová. „Síň slávy je ocenění pro mimořádnou osobnost, kterou společně vybírá pětičlenný výkonný výbor PR Klubu,“ vysvětlil Petr Langer, předseda tohoto neziskového sdružení.

Vítězové letošního Zlatého středníku, porotci i zástupci organizátorského PR Klubu
Vítězové letošního Zlatého středníku, porotci i zástupci organizátorského PR Klubu

Výsledky 13. ročníku soutěže Zlatý středník

Kategorie

Hodnocení

Periodikum

Zadavatel

Přihlašovatel

Nejlepší interní noviny 1. místo Albertoviny Ahold CR Boomerang Publishing
2. místo Muni Masarykova univerzita Masarykova univerzita
3. místo Anoviny Ambiente Ambi CZ
Nejlepší interní časopis 2. místo Echo T-Mobile CR T-Mobile CR
2. místo Speciál Raiffeisen stavební spořitelna a.s. Raiffeisen stavební spořitelna a.s.
3. místo Jsme Partners Partners Financial Services Partners Financial Services
3. místo Úsměv Ahold CR Boomerang Publishing
Inovativní a netradiční formy firemní komunikace 1. místo Milionová kampaň Škoda Auto Škoda Auto
2. místo Zasedackaroku.cz CBRE Dark Side
Nejlepší intranet a on-line řešení interní komunikace 1. místo Microsite k milionté kampani Škoda Auto Škoda Auto
Nejlepší elektronické periodikum / newsletter 1. místo Zpravodaj SZPI Státní zemědělská a potravinářská inspekce Státní zemědělská a potravinářská inspekce
2. místo www.cilichili.cz Vodafone ČR Boomerang Publishing
3. místo Bulletin AVPO ČR Asociace veřejně prospěšných organizací ČR Asociace veřejně prospěšných organizací ČR
Nejlepší firemní katalog / profil / výroční zpráva 1. místo Výroční zpráva 2013 Institut pro památky a kulturu Institut pro památky a kulturu
Zvláštní ocenění Energy Outlook 2050 ČEZ ČEZ
2. místo Výroční zpráva 2013 Česká centra Česká centra
3. místo Profil města Statutární město Plzeň Statutární město Plzeň
3. místo Výroční zpráva OZO Ostrava s.r.o. za rok 2013 OZO Ostrava OZO Ostrava
Nejlepší B2B časopis a noviny 1. místo Made in CZ Plastia Plastia
2. místo PaperMan Antalis Antalis
3. místo Géčko Gumex Gumex
Nejlepší B2C časopis a noviny 1. místo Vlastní cestou Rodinný pivovar Bernard Rodinný pivovar Bernard
Zvláštní ocenění Olomouc Magazine Mgr. Petra Trunečková CZ Novostavby Olomouc
2. místo Warehouse #1 news Ultra Premium Brands - Central Europe s.r.o. Ultra Premium Brands - Central Europe s.r.o.
3. místo Das Auto. Magazín Porsche Česká republika s.r.o. Boomerang Publishing
Nejlepší časopis a noviny státní správy 1. místo Statistika&My Český statistický úřad Český statistický úřad
2. místo Těšínské listy Město Český Těšín Město Český Těšín
3. místo NemMAGAZÍN Fakultní nemocnice Olomouc Fakultní nemocnice Olomouc
Nejlepší firemní periodikum v sektoru: Retail a FMCG 1. místo Vlastní cestou Rodinný pivovar Bernard Rodinný pivovar Bernard
Nejlepší firemní periodikum v sektoru: Telekomunikace a IT 1. místo Echo T-Mobile CR T-Mobile CR
Nejlepší firemní periodikum v sektoru: Průmysl a strojírenství 1. místo Géčko Gumex Gumex
2. místo Bublinky USSPA USSPA
Zvláštní ocenění 1 ArcelorMittal Ostrava ArcelorMittal Ostrava
Nejlepší firemní periodiku v sektoru: Energetika neuděleno neuděleno neuděleno neuděleno
Nejlepší firemní periodikum v sektoru: Neziskový sektor 1. místo Čtvrtletník PROPAMÁTKY Institut pro památky a kulturu Institut pro památky a kulturu
2. místo Zámeček Duha Zámeček Duha Zámeček
Zvláštní ocenění Zámeček Duha Zámeček Duha Zámeček
Zlatá litera Zvláštní ocenění Nejčastější omyly a mýty o dětech z dětských domovů Dejme dětem šanci Dejme dětem šanci

Slavnostní předání cen se uskutečnilo v prostorách Autoklubu v Opletalově ulici v Praze. Večer už podruhé moderovala Ester Kočičková. Cenu, skleněnou sošku v podobě žlutého kvádru s vyříznutým znakem středníku, navrhla a zpracovala Ľuba Bakičová.

-kch-