Albert mění koncept, sází na dodavatele a zaměstnance

čtvrtek, 18. června 2015, 10:13 Reklama MediaGuru

Řetězec Albert opouští „vedoucího prodejny“, nově staví na dodavatelích a zaměstnancích.

Obchodní řetězec Albert představil nový komunikační koncept. Po dvou letech upouští od komunikace s „vedoucím prodejny“ a nově ji staví na dodavatelích a zaměstnancích. S nimi chce řetězec zdůraznit, že se mění především zevnitř, využívá k tomu mimo jiné i akvizici Sparu, jež proběhla před více než rokem. Se sloganem „Stojí to za to“ poukazuje na kvalitu nabízených potravin, za kterou  100% ručí.

Svou 100% garancí kvality chce Albert ukázat, že si je nabízeným zbožím jist. Záruka se vztahuje na téměř celý sortiment potravin, kosmetiky, drogerii i na krmivo pro zvířata. „Stejně jako naši zákazníci i my trváme na kvalitě produktů, které jsou v naší nabídce. Proto jim nabízíme možnost vrácení peněz v případě, že se zbožím nebudou spokojeni,“ říká Sebastiaan de Jong, Senior Vicepresident Marketing, Format & Merchandising z obchodního řetězce Albert.

Kampaň bude nasazena ve všech media typech. Její koncept pochází z dílny agentury Hullabaloo, jež kampaň připravovala od srpna loňského roku. Do Hullabaloo se kreativa řetězce dostala spojením s tuzemskou pobočkou agentury TBWA, jež je podepsána pod přípravou již zmíněné kampaně s vedoucím prodejny.

Produkci kampaně zajistila společnost Lucky Man films, kde během pěti dní natáčení vznikly čtyři imageové filmy a řada produktových. Jejich režie se ujal David Ondříček.

Tři desítky vizuálů vznikly ve spolupráci s Ditou Pecháčkovou a fotografem Markem Bartošem.

-kch-