Internetová reklama inkasovala 6,4 mld. korun za loňský rok
Internet za rok 2009 inkasoval celkem 6,4 miliard korun od domácích zadavatelů reklamy. Pro rok 2010 pak provozovatelé internetových médií odhadují meziroční růst o více než 17 %.
Internet za rok 2009 inkasoval celkem 6,4 miliard korun od domácích zadavatelů reklamy. Pro rok 2010 pak provozovatelé internetových médií odhadují meziroční růst o více než 17 %.
107 752 fanoušků FB page, 119 284 unikátních uživatelů FB aplikace, 500 tis. odehraných her
Společnost Peugeot ČR ve spolupráci s agenturou OMD Czech představila začátkem února netradiční projekt na podporu nového rodinného vozu Peugeot 5008.
Facebook je současným fenoménem komunikace na Internetu. Jsou zde již téměř 2 miliony Čechů. Mladí lidé jsou na Facebooku již běžně, efektivita Facebook propagace firmy výrazně stoupá. Proč je Facebook.com zajímavý pro reklamu a jaké jsou konkrétní možnosti propagace?
Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) se znepokojením sleduje snahu Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) o navýšení svého provozního rozpočtu tak, aby měla další peníze na kontrolu obsahu videí na internetu.